ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ;

ιλία ονομάζεται η σχέση μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων, με κύριο χαρακτηριστικό την αμοιβαία πλατωνική αγάπη, αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς κατ' ανάγκη να υπάρχει συμφέρον, κίνητρο ή ανώτερος στόχος.Είναι να εμπιστεύεται ο ένας τον άλλον, και να είναι ειλικρινείς μεταξύ τους.

Οι φίλοι είναι από τα σπουδαιότερα πράγματα στην ζωή, μια δεύτερη οικογένεια, μια οικογένεια που δεν σου την επέβαλε κανείς αλλά διάλεξες εσύ τα άτομα που θα την  αποτελούν.

Η ζωή χωρίς φίλους θα ήταν βαρετή, μονότονη και το ξέρω γιατί υπήρξε αυτή η περίοδος στην ζωή μου για ένα μικρο χρονικό διάστημα, κάτι που ευτυχώς δεν συνέβη ξανά.

Τα κοινά με τους φίλοι μας μπορεί να μην είναι πολλά κάποιες φορές, όμως μεγαλώνοντας καταφέρνουμε να μην ενοχλεί το ότι οι φίλοι μας που δεν μας μοιάζουν απόλυτα.
Φίλος για μένα είναι αυτός που θα με κάνει να χαμογελάσω, να εμπιστευτώ τους προβληματισμούς και τις σκέψεις μου, θα είναι δίπλα μου με οποιονδήποτε τρόπο, είναι αυτός που δεν θα με κάνει να σκεφτώ δεύτερη φορά ότι είναι να πω, θα είναι ειλικρινής και υποστηρικτικός. Όπως σ’ όλες τις σχέσεις τα πράγματα δεν έρχονται έτσι ακριβώς όπως τα θέλουμε και αρκετές φορές έχω επενδύσει σε φιλίες που το τέλος τους ήταν απογοητευτικό, κάποιες φορές απ΄αυτές έπρεπε να συμβεί αυτό και άλλες όχι, κάνοντάς με ακόμα και σήμερα να αναρωτιέμαι γιατί...
Δεν κατηγορώ μόνο τους άλλους, το αντίθετο, έχω καταστρέψει φίλιες κάποιες φορές στην ζωή μου και μια-δυο απ’ αυτές το μετάνιωσα και όσο και αν προσπάθησα μετά από καιρό να επανορθώσω δεν κατάφερα και πολλά.
Με τους φίλους μου είμαι αυστηρός, πολύ αυστηρός θα έλεγα και σπάνια δίνω πολλές ευκαιρίες όταν δεν μου φερθούν σωστά.
Είναι άδικο να επενδύω εγώ σε μια φιλία και ο άλλος να μην συμπεριφέρεται ανάλογα.
Περνώντας τα χρόνια θεωρώ χάσιμο χρόνου και ενέργειας το να προσπαθώ να πείσω κάποιον για κάτι που δεν ισχύει, έτσι προτείνω να δίνω ένα τέλος, τόσο απλά!
Δεν αντέχω την αδιαφορία, το να μιλάω του άλλου και να κάνει πως με ακούει ενώ το μυαλό του «ταξιδευει», το να κρατάει από μένα μυστικά, να ξέρει πως μου συμβαίνει κάτι και να μην δείχνει κανένα ενδιαφέρον και φυσικά την προδοσία.
Μου φαίνεται αδιανόητο -αν και συμβαίνει πολύ συχνά- να καταστρέφονται φιλίες γιατί το έτερον ήμισυ του άλλου φίλου να φοβάται μήπως ο «αδεσμευτος» φίλος «παρασυρει» τον «δεσμευμενο» σε ξενύχτια, κραιπάλες κτλ, ή από την άλλη πλευρά η «αδεσμευτη» ξελογιάσει τον άντρα της φίλης της!
Για όλους τους παραπάνω λόγους αλλά και για άλλους πολλούς βάζεις ένα τεράστιο Χ και ξεμπερδέψεις, πίστεψε με αν ασχοληθείς περισσότερο μόνο τον χρόνο σου θα σπαταλήσεις.
Από την άλλη οι στιγμές που θέλω να ζώ με τους φίλους μου είναι να είμαστε μαζεμένοι σπίτι να τρώμε, να συζητάμε με τις ώρες, να βλέπουμε dvd μέχρι αργά σχολιάζοντας παράλληλα, να πάμε βόλτα χωρίς να με νοιάζει αν θα καθίσουμε σε κάποιο μαγαζί ή απλά σε κάποιο παγκάκι, γιατί το θέμα είναι με ποιους θα πας και όχι τόσο το που θα πας, τουλάχιστον για μένα...
Πάρα πάρα πολλές φορές όταν δεν είμαι σε καλή διάθεση σκέφτομαι μια όμορφη στιγμή που έχω ζήσει με κάποιον φίλο μου, χαμογελάω και νιώθω καλύτερα.
Ο φίλος για μένα σημαίνει εμπιστοσύνη, αγάπη, σεβασμός, τρέλα, συμπαράσταση, κατανόηση και μέχρι να θεωρήσω κάποιον φίλο μου θα περάσει από «εξετάσεις» έτσι ώστε να είμαι σίγουρος ότι αξίζει, η επιτυχία δεν είναι 100% εγγυημένη, αλλά όλα ρίσκο είναι...
Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως κάποιοι συμβιβάζονται και κάνουν παρέα με άτομα που δεν ταιριάζουν, μόνο και μόνο για να πουν πως έχουν φίλους και για να μην βγαίνουν μόνοι...
Δεν το έκανα ποτέ, γιατί πολύ απλά δεν θα ήμουν εγώ!
Πόσο όμορφο είναι να ξέρεις ότι έχεις κοντά σου πραγματικούς φίλους και νιώθω τυχερός για τους φίλους που έχω, έστω και αν κάποιους δεν τους βλέπω τόσο συχνά όσο θα ήθελα.
Περνώντας τα χρόνια νέοι φίλοι προστέθηκαν στην ζωή μου, φίλοι από το σχολείο, τα φοιτητικά χρόνια, τον στρατό, την νέα μου σχολή και ίσως έρθουν και άλλοι κάνεις δεν ξέρει, με κάποιους από αυτούς δεν άλλαξε τίποτα ενώ άλλοι χάθηκαν γιατί απ’ ότι φάνηκε δεν είχαν γερές βάσεις.
Το σημαντικό είναι να κάνεις το καλύτερο που μπορείς χωρίς να περιμένεις «αντίτιμο» και να θυμάσαι να είσαι εκεί για τους φίλους σου πάντα γιατί πάντα θα σε χρειάζονται και το ανάποδο.


Αφιερωμένο στα φιλαράκια μου...

Chris xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube