ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΣΕΞ ΤΩΝ 80's & 90's ΓΚΕΛΥ ΓΑΒΡΙΗΛ;


Πριν από περίπου είκοσι πέντε χρόνια ήταν το απόλυτο sex symbol! H μελαχρινή Γκέλυ Γαβριήλ -στο πέρασμά της... έτριζαν τα πατώματα- αποχώρησε από τον καλλιτεχνικό χώρο στα τέλη της δεκαετίας του '90 για να αφοσιωθεί στα καθήκοντά της ως συζύγου και μητέρας.

Η ηθοποιός που άφησε το στίγμα της στο σανίδι και στην τηλεόραση, με πολλές δουλειές δίπλα σε μεγάλα καλλιτεχνικά ονόματα, ύστερα από δεκαπέντε χρόνια αποχής από τη showbiz εξομολογείται στην «Espresso» πως είναι και πάλι έτοιμη να μπει ξανά στη... μάχη, αλλά υπό όρους. Το 1998 ήταν η χρονιά που η Γκέλυ Γαβριήλ αποχώρησε από το θέατρο και την τηλεόραση, δημιουργώντας πίσω της πολλά ερωτήματα για τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση. Η «εξαφάνισή» της από τον καλλιτεχνικό χώρο έγινε χωρίς ιδιαίτερες εξηγήσεις από την ίδια και δεν είναι λίγοι εκείνοι που δεν έμαθαν ποτέ «γιατί χάθηκε τόσο ξαφνικά».

«Εφυγα από τον χώρο από δική μου επιλογή. Πρώτον, γιατί αρρώστησε σοβαρά η μητέρα μου και ήθελα να της συμπαρασταθώ και δεύτερον, γιατί κατόπιν γνώρισα τον άντρα μου και το 2002 ήρθε στον κόσμο ο γιος μου, ο Ιουλιανός Σωκράτης, στον οποίο ήθελα να αφοσιωθώ. Επιθυμία μου ήταν να τον μεγαλώσω εγώ και όχι η γιαγιά του ή κάποιες κυρίες» λέει η Γκέλυ, που κατέφθασε στο ραντεβού μας ακριβώς την ώρα που είχαμε κανονίσει και -δεν το κρύβουμε- μόλις την είδαμε μπροστά μας ξαφνιαστήκαμε από το γεγονός ότι ο χρόνος τής έχει συμπεριφερθεί άψογα!

«Δεν έχω κάνει πλαστικές επεμβάσεις, ούτε μπότοξ» εξήγησε χαμογελώντας και συνέχισε με τον γνώριμο, επιβλητικό τόνο της φωνής της: «Είμαι ενάντια στο να κάνεις πλαστική για ασήμαντη αφορμή κι εγώ δεν νομίζω ότι προς το παρόν χρειάζομαι κάτι τέτοιο. Πάντως αν κάνω ποτέ, δεν θα γίνω... πλαστικοποιημένη Barbie. Ηδη έχω κάποιες ρυτίδες έκφρασης που μου αρέσουν».

Η Γκέλυ Γαβριήλ είναι γνωστή από παλιά για τον ευθύ τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τα πράγματα και τους ανθρώπους. Αυτό που έχει να πει το λέει χωρίς φιοριτούρες και με έναν... τσαμπουκά που τη χαρακτηρίζει ακόμη. Ο τύπος της μοιραίας και της bimbo είναι εντελώς άγνωστος προς εκείνην και βέβαια δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι ενώ είναι φυσική ξανθιά, επέλεξε από μικρή να βάψει τα μαλλιά της μαύρα. Αυτό της έδωσε μια έντονη γοητεία με «σκληρά», αλλά πολύ sexy χαρακτηριστικά. «Το sex symbol δεν το “πούλησα” όπως κάποιες άλλες. Δεν στάθηκα τόσο πολύ στην εξωτερική μου εμφάνιση. Μη σου πω ότι σε κάποιες δουλειές επέλεγα εγώ να τσαλακωθώ. Δηλαδή έχω κάνει ρόλους και γριάς και ναρκομανούς και άσχημης» αποκαλύπτει.

Τη ρωτάμε ποιο είναι το μυστικό της για την τόσο άψογη εμφάνιση, που είναι λες και δεν έχει περάσει χρόνος από πάνω της. «Η πολυτέλεια του να μη δουλεύεις σου επιτρέπει να αφιερώσεις αρκετό χρόνο στον εαυτό σου. Κι εγώ από το πρωί που θα πάω τον μικρό στο σχολείο μέχρι το μεσημέρι, όταν και θα τον πάρω, εκμεταλλεύομαι τον ελεύθερο χρόνο, κυρίως για να πηγαίνω στη θάλασσα, χειμώνα καλοκαίρι. Λατρεύω το κολύμπι και αυτό είναι το μυστικό μου, αν υπάρχει μυστικό». Βλέποντας την εντυπωσιακή της εμφάνιση δεν μπορούμε να μην τη ρωτήσουμε για το αν σκέφτεται να μπει ξανά στον χώρο τον οποίο άφησε αρκετά πρόωρα. «Ναι! Τώρα έχει μεγαλώσει το παιδί μου -είναι δώδεκα χρόνων- και αν μου γίνει μια καλή πρόταση, θέλω πολύ να δουλέψω. Ολα αυτά τα χρόνια της ηθελημένης αποχής μου είχα κάποιες προτάσεις, αλλά δεν ήμουν στην κατάλληλη φάση για να επιστρέψω. Μου λείπουν το θέατρο κι αυτή η ωραία επαφή που έχει ο ηθοποιός με τον κόσμο».

Δεν το κρύβει ότι της αρέσει πολύ η δουλειά που κάνουν τα επιτυχημένα συγγραφικά δίδυμα Μιχάλης Ρέππας - Θανάσης Παπαθανασίου και Αλέξανδρος Ρήγας - Δημήτρης Αποστόλου. Ωστόσο, χωρίς να θέλει να την παρεξηγήσουν οι συγκεκριμένοι συγγραφείς, τονίζει «πάντα υπήρχε αυτό, μια... κατάσταση σε αυτούς που γράφουν, σκηνοθετούν και κάνουν την παραγωγή να δουλεύουν με τα παρεάκια τους».

Κάτι που εκείνη δεν το έκανε ποτέ γιατί, όπως λέει, δεν της αρέσει να της κάνουν χάρες. «Εγώ ποτέ δεν ήθελα να ανήκω πουθενά. Ημουν πάντα ένα “καλό εργαλείο”, το οποίο μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από πολλούς και όχι μόνο από τους κολλητούς και τους φίλους. Ηθελα να με καλούν γιατί πραγματικά κάνω για τη δουλειά τους και όχι γιατί είμαι φίλη τους. Αυτό είναι κάτι που με ενοχλούσε πάντοτε. Ηθελα να είμαι στον χώρο με την αξία μου και όχι γιατί έχω χαριστεί είτε σε φιλία είτε ερωτικά».


Περιζήτητη σε πολλές θεατρικές και τηλεοπτικές δουλειές


Η εντυπωσιακή μελαχρινή ασχολήθηκε σε νεαρή ηλικία με το επάγγελμα του ηθοποιού και ως ένα «φρέσκο», πανέμορφο κορίτσι, υποδυόταν χαρακτηριστικούς ρόλους και άρεσε πολύ στο κοινό. Την εποχή της άνθισης του βίντεο ήταν ένα από τα περιζήτητα ονόματα, γεγονός που φαίνεται από το ότι έχει παίξει σε περισσότερες από 150 βιντεοταινίες.

Με τον ερχομό της ιδιωτικής τηλεόρασης στη χώρα μας το 1990 πρωταγωνίστησε στην πρώτη σειρά του Mega, τη «Δίψα», με την Κοραλία Καράντη, τον Βλάσση Μπονάτσο και τον Γιάννη Βούρο. Μέχρι το 1998, όταν αποφάσισε να εγκαταλείψει τα καλλιτεχνικά, εμφανίστηκε σε πολλές δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές, όπως «Η αγάπη της γάτας» (με τον διεθνούς φήμης Ελληνα ηθοποιό Γιώργο Βογιατζή), «Χαραυγή» (με τους Νίκο Γαλανό, Γιώργο Χριστοδούλου), «6η εντολή» (με τον Αλέκο Λειβαδίτη), «Κλέφτες κι αστυνόμοι» (με τους Νίκο Ρίζο, Αλέκο Τζανετάκο), «Γαλάζιο διαμάντι» (με τους Ανδρέα Μπάρκουλη, Ελενα Ναθαναήλ), «Η αλτάνα της Πάργας» (με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ) κ.ά.


Εχει κάνει πολλές θεατρικές δουλειές, πάντα στο πλευρό μεγάλων πρωταγωνιστών, ενώ ευτύχησε να γνωρίσει και να παίξει -είτε στη σκηνή είτε στο σινεμά και στη μικρή οθόνη- με θρυλικά ονόματα, όπως ο Μίμης Φωτόπουλος, ο Αλέκος Αλεξανδράκης, ο Βασίλης Τσιβιλίκας, η Νόρα Βαλσάμη, ο Κώστας Καρράς, η Κατερίνα Γιουλάκη και πολλοί άλλοι.
espressonews.gr-ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΜΠΟΥΝΙΑΣ Φωτ.: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΣΙΑΣ




 Με τον γιο της και τον καλό της φίλο Σπύρο Μπιμπίλα σε πάρτυ συναδέλφου τους


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube