Η ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΗ Κ.ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΗELLO

http://happycity-blog.blogspot.gr/2015/01/ello.html


Η καταξιωμένη, γλυκιά και υπερταλαντούχα παρουσιάστρια (φυσικά και κάνω πλάκα) Κωνσταντίνα Σπυροπούλου φωτογραφήθηκε με τον Τούρκο ηθοποιό Μπουράκ Χακί για το περιοδικό Hello.
 Η σταρ της παγκόσμιας τηλεόρασης στην κοινή τους συνέντευξη είχε εξομολογητική διάθεση(;) αναφέρθηκε στο ξεκίνημα της(;), στην πορεία της(;) στην τηλεόραση αλλά και στα δημοσιεύματα για την προσωπική της ζωή.«Ακούγονται πολλά σεξιστικά σχόλια. Αυτό, στον αιώνα που διανύουμε, το θεωρώ δείγμα έλλειψης παιδείας » (κοίτα πια μιλάει για έλλειψη παιδείας)!
«Ο καθένας είναι υπόλογος των πράξεων και των επιλογών του. Κανένας δεν είναι σε θέση να κατακρίνει κανέναν» απάντησε η ταπεινή σταρ Κωνσταντίνα για το ποια δημοσιεύματα την ενοχλούν περισσότερο, αυτά που αφορούν τα προσωπικά της ή αυτά που αναφέρονται στην επαγγελματική της ζωή.
«Δεν ξέρω τι μ' ενοχλεί περισσότερο, απλά το ένα δεν συνάδει (έμαθε και το συνάδει) με το άλλο. Δεν σημαίνει ότι επειδή στην προσωπική μου ζωή έχω κάνει μια επιλογή, αυτό υποδηλώνει ότι δεν είμαι καλή στη δουλειά μου ή το αντίθετο. Πολύς κόσμος συνδυάζει αυτά τα δύο με αποτέλεσμα ν' ακούγονται ανακρίβειες, δημιουργώντας ένα κλίμα άνευ ουσίας», συμπληρώνει η γκομενίτσα του σχεδόν 80χρονου Κοντομηνά.


«Είμαι πολύ δεμένη με το παρελθόν και μ' ό,τι έχω ζήσει. Η προσωπικότητα ( η ποια;) και ο χαρακτήρας μου (ο ποιος;) είναι όλα αυτά τα κομματάκια που συνθέτουν τον εαυτό μου. Δεν μπορώ να αποποιηθώ (έμαθε και άλλο ρήμα) κανένα κομμάτι απ' αυτά, τα κουβαλάω μαζί μου και νιώθω περήφανη για τα πάντα. Για όλες τις δουλειές(μμμμμ για πες μας) που έχω κάνει, για όλα τα σπίτια στα οποία έχω μείνει, για όλες τις επιλογές μου. Ακόμα και για τα λάθη μου».



«Πιστεύω στον εαυτό μου, αλλά όλοι έχουμε τις ανασφάλειες μας. Όταν κάτι δεν το ξέρεις, γιατί κι εγώ την τηλεόραση δεν την ήξερα κι ούτε είμαι ακόμα σε θέση να τη γνωρίζω, το φοβάσαι. Ιδιαίτερα φέτος, θεωρώ ότι έπεσα στα βαθιά αναλαμβάνοντας μια ζωντανή εκπομπή». Η λαμπερή ατάλαντη ξανθιά γκομενίτσα παραδέχεται πως δεν έχει μετανιώσει το ρίσκο ένιωσε ότι πήρε. Η Σπυροπούλου χαρακτηρίζει τον εαυτό της δοτικό άνθρωπο(χαχαχαχαχα).« Έχω ανάγκη να δίνω αγάπη και το θεωρώ πιο σημαντικό από το να παίρνω, κι αυτό γιατί το να βρίσκεις ανθρώπους που να σε εμπνέουν να δώσεις αγάπη, δεν είναι εύκολο».


Ότι δηλαδή έχει ταλέντο στην παρουσίαση που η σχέση της με τον παππού δεν επηρέασε καθόλου την ''καριερα'' της στην τηλεόραση!
Πόσο γελοία είναι που νομίζει ότι θα μπορεί να υπάρχει κάποιος που πιστεύει όσα ξεστομίζει...



 συνέντευξη -χωρίς τα σχόλια- από περιοδικό Ηello

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube