Η ΑΝΝΑ ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΗΣ;




Γλυκιά, όμορφη, έξυπνη, μορφωμένη, σοβαρή, μετρημένη, της αρέσουν τα ταξίδια και η μεγαλύτερη τρέλα που θα ήθελε να κάνει είναι η ελεύθερη πτώση με αλεξίπτωτο.
Φαίνεται ειλικρινής, ευχάριστη, με χιούμορ και χαμόγελο που σε ''σκλαβωνει'' ενώ ένα από τα μότο της είναι « εμπιστεύσου τους ανθρώπους που χαίρονται με τη χαρά σου».
Η 30χρονη Αννα είναι αυτό το φρέσκο και νέο πρόσωπο που όλοι θα ήθελαν να έχουν στο κανάλι τους και γιατι όχι στην παρέα τους.
Είναι  γεμάτη ζωντάνια και βρίσκεται σε εγρήγορση χωρίς να σε σε κουράζει ή να σε αγχώνει καταφέρνοντας να σε κάνει να την παρακολουθεις αλλά και να την χαζεύεις.

Η Άννα Μπουσδούκου, η παρουσιάστρια της εκπομπής ΣΚΑΪ ''Τώρα'' για δευτερη χρονιά,είναι απόφοιτη του Πάντειου Πανεπιστημίου και ξεκίνησε να εργάζεται τον Οκτώβριο του 2005, όταν πήγε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ για να κάνει την πρακτική της, ξεκίνησε με το ελεύθερο ρεπορτάζ και σιγά σιγά μεταπήδησε στην παραγωγή εκπομπών .

 Διάβασε κάποιες από τις ενδιαφέρουσες δηλώσεις της : 
 « Σήμερα , παρά το γεγονός ότι στο επίκεντρο βρίσκονται οι οικονομικό - πολιτικές εξελίξεις ( κάτι που απαιτεί πολύ περισσότερο διάβασμα , ακόμα και από την εποχή των πανελληνίων ) , προσπαθώ να εντοπίζω μέσω του ρεπορτάζ ανθρώπους που επιχειρούν , καινοτομούν και μας θυμίζουν και την άλλη όψη του νομίσματος »

« Να σου πω την αλήθεια , γερή δόση ενέργειας μου δίνει μια καλή συναυλία !
Για να μιλήσουμε και πιο ρεαλιστικά , το γεγονός και μόνο ότι έχω δουλειά και μάλιστα τη δουλειά που αγαπώ μου δίνει την περισσότερη ενέργεια και δύναμη . 
Από κει και πέρα ​​οι δικοί μου άνθρωποι. Για να το συνδέσω με τα παραπάνω επειδή η καθημερινότητα μας είναι πλέον πιο δύσκολη λόγω των συνθηκών ξεκαθαρίζει το τοπίο μεταξύ φίλων και γνωστών και αξιοποιείς πιο επιλεκτικά το χρόνο σου . Τελευταία πάντως έχω κολλήσει με το snowboard , είμαι τρεις ώρες στο βουνό και νομίζω ότι λείπω μια εβδομάδα διακοπές ! » 
Μεγάλωσε με πατέρα τον καταξιωμένο ηθοποιό Νίκο Μπουσδούκο, ο οποίος της πρόσφερε εικόνες και εμπειρίες που για άλλα παιδιά της ηλικίας της δεν είναι προσβάσιμες . 

 Η Άννα Μπουσδούκου έχει μιλήσει για τα παιδικά της χρόνια και για το αν η δημιουργία οικογένειας είναι στα άμεσα σχέδια της .
Ηθελε να γίνει δημοσιογράφος από μικρή και έλεγε τις ειδήσεις στις φίλες της.

 Και τι κάνει όταν δεν δουλεύει; 
«Δεν ξέρω κατ’ αρχάς τι θα πει φυσιολογική ζωή για μια 30χρονη. Δεν έχω κανένα πρόγραμμα πέρα από τη δουλειά μου. Αν έχω μια ώρα παραπάνω το Σαββατοκύριακο μπορεί να κοιμηθώ λίγο περισσότερο. Και συνήθως δεν προγραμματίζω, ό,τι προκύψει… Μου αρέσει να περνάω χρόνο με τους φίλους μου, να πηγαίνω βόλτες, να παρακολουθώ εκθέσεις, παραστάσεις, ή απλά να κάθομαι και να κοιτάω το ταβάνι».


Στο σπίτι της πήγαιναν συχνά μεγάλα ονόματα του θεάτρου , λόγω του πατέρα της . Όμως , η παρουσιάστρια έχει αναμνήσεις από εκείνα τα χρόνια ? 
Η Άννα Μπουσδούκου είχε δηλώσει στο Εγώ: « Μπαινόβγαιναν και εξακολουθούν να έρχονται στο σπίτι , αλλά κυρίως πηγαίνω εγώ στα θέατρα . μου αρέσει να παρακολουθώ παραστάσεις . Έχω αγαπήσει το θέατρο μέσα από τη δουλειά του πατέρα ου και έχω γνωρίσει πάρα πολλούς σπουδαίους ανθρώπους » .


  Όσο για το πώς φαίνονται όλα αυτά στα μάτια ενός παιδιού και τι γεύση της έχουν αφήσει , η παρουσιάστρια δήλωσε : « Είναι κάτι που σε εντυπωσιάζει .  Γνώρισα μία πολύ καλή εποχή και πτυχή του ελληνικού θεάτρου και μέσα από τις παραστάσεις που πήγαινα να δω και μέσα απ ' όσα έβλεπα να γίνονται στα καμαρίνια .
Μου άρεσε να παρακολουθώ τις πρόβες . Είχαν περισσότερο ενδιαφέρον , γιατί έβλεπες όλη τη διαδικασία του " πάμε και ξαναπάμε " και τις διορθώσεις πριν από τις παραστάσεις . Αυτό που πάντα με εντυπωσίαζε ήταν όταν βρισκόμουν στην Επίδαυρο . Με μάγευε » .

Όσον αφορά τη δημιουργία οικογένειας , η Άννα Μπουσδούκου έχει δήλωσε ότι δεν είναι στα άμεσα σχέδια της .
Σαφώς έχει προσωπική ζωή , αλλά αυτή τη στιγμή δίνει προτεραιότητα στην καριέρα της .


«Θεωρώ πως ένας δημοσιογράφος είναι καλό να περάσει από όλα τα στάδια και να μπορεί να τα συνδυάζει όλα . Μετά από πολύ καιρό μπορείς να διακρίνεις τι σου ταιριάζει καλύτερα και σε τι αποδίδεις καλύτερα ! Στην παρουσίαση το ενδιαφέρον είναι ότι είσαι μεταξύ ακροατή / τηλεθεατή και είδησης . Μεταδίδεις την είδηση ​​αλλά προσπαθείς να την αναλύσεις μπαίνοντας και στη θέση του δέκτη για να γίνει καλύτερα κατανοητή»

«Δεν έχω μείνει ποτέ στο κέντρο αλλά το ξέρω απέξω κι ανακατωτά ! Αγαπώ την Αθήνα , εκεί έβγαινα από μικρή και βγαίνω ακόμα . Έχει αλλάξει ραγδαία σε πολλούς τομείς όμως υπάρχει ακόμα κόσμος που δεν της γυρνάει την πλάτη ! Είναι λυπηρό που στα 16 μας κυκλοφορούσαμε χωρίς φόβο στο κέντρο και τώρα κυκλοφορούμε με τα μάτια στην πλάτη και καχύποπτα μέρα μεσημέρι . Πρέπει να αλλάξει ριζικά το κέντρο της Αθήνας σε ότι αφορά την εγκληματικότητα και την καθαριότητα και αυτά είναι τα βασικά , μετά θα πρέπει να γίνουν αλλαγές σε κτήρια , δρόμους και φυσικά να προστεθεί περισσότερο πράσινο ! Δεν είναι ωραίο να νιώθεις παγιδευμένος στην πόλη σου , οι μεγαλύτερες ηλικίες δεν πατάνε πια στο κέντρο και οι μικρότερες δεν το έχουν γνωρίσει καν» 
«Δεν έχω καλή σχέση με τον προγραμματισμό γι αυτό όταν έχω ελεύθερο χρόνο κάνω ό , τι αποφασίσω τελευταία στιγμή ! Βέβαια , θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο να παρακολουθώ θέατρο αλλά και εκθέσεις φωτογραφίας . Γενικά μου αρέσει να περνώ χρόνο με τους φίλους μου και εάν δεν κάνουμε κάτι « συγκλονιστικό » και προκύψει να μαζευτούμε σε κάποιο σπίτι ε , τότε τους εξαντλώ όλους παίζοντας επιτραπέζιο μέχρι να κερδίσω ( χαχα ) !»



«Η οικονομική κρίση μας έχει επηρεάσει όλους μαζί και τον καθένα ξεχωριστά . Αρκετοί από τους φίλους μου παρόλο που έχουν σπουδάσει δεν βρίσκουν με τίποτα δουλειά . Αρκετοί μιλούν για ξεκαθάρισμα μέσα από αυτή την κρίση προς το παρόν υπάρχει πολύ μπέρδεμα στον κόσμο και γι αυτό θεωρώ ότι χρειάζεται ψυχραιμία . Τα πράγματα είναι δύσκολα αλλά μόνο με ψυχραιμία θα καταφέρουμε κάτι καλύτερο γιατί αυτό το ξεκαθάρισμα πρέπει να γίνει αλλά να γίνει σωστά όχι πρόχειρα ! Με την ψυχραιμία τουλάχιστον δεν θα χάσουμε και τα όποια καλά μας έχουν απομείνει , ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπόν .»



«Γερή δόση ενέργειας μου δίνει μια καλή συναυλία ! Για να μιλήσουμε και πιο ρεαλιστικά , το γεγονός και μόνο ότι έχω δουλειά και μάλιστα τη δουλειά που αγαπώ μου δίνει την περισσότερη ενέργεια και δύναμη . Από κει και πέρα ​​οι δικοί μου άνθρωποι .»


Η δημοσιογράφος βγαίνει μόνο Παρασκευή βράδυ έξω, και αν αντέξει όπως λέει και δεν την πάρει ο ύπνος, θα βγει και το Σάββατο. «Κατ’ άλλα, είμαι αφοσιωμένη στην εκπομπή».
Για τις θετικές κριτικές που έχει πάρει και το πόσο την αγχώνουν έχει πει: «Γενικά, είμαι της λογικής ότι όπου ακούς πολύ καλά λόγια, φύγε. Και όπου ακούς αρνητικά, πάρε μια ιδέα. Ακούω τα καλά λόγια τόσο όσο…»
 

Πριν από την πρεμιέρα της στην εκπομπή, η παρουσιάστρια θυμάται ότι είχε πάρα πολύ μεγάλη χαρά: «Δεν είχα φόβο, είχα άγχος. Αλλά η προσμονή και η χαρά μου ήταν μεγάλη. Είχα υπερένταση λίγες μέρες πριν, αλλά το Σαββατοκύριακο πριν την πρεμιέρα είπα στην άκρη ο πανικός. Και ξύπνησα με μεγάλη χαρά εκείνη τη Δευτέρα και την χάρηκα τη πρώτη εκπομπή».
Όσο για τα σχόλια ότι είναι ένα «ωραίο κορίτσι», η Άννα φροντίζει να ξεκαθαρίσει: «Ευχαριστώ πολύ όποιον μου το λέει. Από την άλλη, δεν παρουσιάζω αυτή την εκπομπή επειδή είμαι ένα “ωραίο κορίτσι” , σκοπός μου είναι να κάνω αυτό που κάνω, να ενημερώσω τον κόσμο».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube