ΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΟΙΞΕ Η ΜΑΝΤΟΝΑ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ?

Η Madonna εμφανίστηκε με δερμάτινο παντελόνι και κορμί ΑΨΟΓΟ φυσικά, στα εγκαίνια ενός ακόμα γυμναστηρίου της ''Hard Candy Fitness Club''στο Βερολίνο ,αυτή την φορά,την Πέμπτη το βράδυ. 
Αν έχεις στο μυαλό σου την Madge τότε έχεις ένα λόγο να πας σε ένα από τα γυμναστήρια της, αν είχε και στην Ελλάδα θα γινόταν χαμός!
Θαύμασε την ποπ σταρ στις παρακάτω φωτογραφίες!
God save the Queen!












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube