Μετά τον σεναριογράφο Ryan Murphy, ο οποίος ανακοίνωσε ότι Glee θα τελειώσει μετά την έκτη σεζόν του, η πρωταγωνίστρια Lea Michele συμφωνεί ότι αυτό θα είναι το καλύτερο για την σειρά .Άτομο που έχει σχέση με την σειρά αποκαλύπτει : "Η Lea θέλει μια κινηματογραφική καριέρα, όλοι το γνωρίζουν, αλλά θέλει να είναι σίγουρη ότι οι ηθοποιοί της σειράς θα έχουν το χρόνο για να βγάλουν κάποια χρήματα και να αποφασίσουν για την πορεία της καριέρας τους μετά το τέλος της σειράς ."
Ας μην στεναχωρηθούν από τώρα οι gleeks αφού ούτε ένα μήνα δεν έχει που ξεκίνησε ο πέμπτος κύκλος και απομένει άλλος ένας!







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου