ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η INDILA TΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ''DERNIERE DANSE'';


Μπορεί αρχικά να ακουγόταν στα ραδιόφωνα αραιά και πού, τις τελευταίες ημέρες, όμως, το «Dernière Danse» έχει κατακλύσει τα charts, ενώ στα social media το «ανεβάζουν» ο ένας χρήστης μετά τον άλλον! Το star.gr σου αποκαλύπτει ποιά είναι η Indila, η νεαρή με την «μαγευτική» φωνή και την μυστηριώδη ταυτότητα! Η Adila Sedraia, όπως είναι το πλήρες όνομά της, έχει φροντίσει να καλύπτεται από ένα πέπλο μυστηρίου, ενώ η ενασχόλησή της με το τραγούδι χρονολογείται από το 2010, σε συνεργασία με διάφορους ράπερ της χώρας, όπως οι Nessbeal, Rohff, TLF, Soprano και Youssoupha.

«Έχω την ηλικία που μου δίνουν... Σήμερα είμαι μεταξύ 25 και 30 ετών, αύριο θα δούμε!», απαντά η ίδια όταν την ρωτούν πόσο χρονών είναι, την ώρα που γαλλικές ιστοσελίδες αναφέρουν πως γεννήθηκε την 25η Μαρτίου του 1979.
Αν και πολλοί λένε πως είναι ινδικής καταγωγής, η οικογένειά της είναι από την Αλγερία: «είμαι μία Παριζιάνα. Γεννήθηκα στο Παρίσι. Και είμαι παιδί του κόσμου! Η οικογένειά μου είναι αλγερινής καταγωγής, αλλά και από την Καμπότζη, την Αίγυπτο και την Ινδία. Το μεσαίο μου όνομα, Indila, δείχνει την αγάπη μου για την Ινδία», λέει η ίδια.
«Το σημαντικό δεν είναι η ζωή μου, αλλά η ιστορία που θέλω να πω το κοινό», τονίζει η νεαρή τραγουδίστρια και τραγουδοποιός, που με το «Dernière Danse» έχει καταφέρει να κάνει παγκόσμιο σουξέ!

Στη Γαλλία, πάντως, γνώρισε την απόλυτη καταξίωση τον Ιανουάριο του 2012, όταν συνεργάστηκε με τον ράπερ Youssoupha: το κομμάτι τους, με τίτλο «Dreamin», έχει ξεπεράσει τις 17 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, ενώ στάθηκε αφορμή για να υπογράψει η Indila το πρώτο της συμβόλαιο με δισκογραφική εταιρεία.
Το «Dernière Danse» -το video clip του οποίου είναι μία μικρού μήκους ταινία, γυρισμένη στο Παρίσι- κυκλοφόρησε πριν από περίπου δύο μήνες και μετρά πάνω από 18,5 εκατομμύρια views, ενώ αναφέρεται στην ιστορία μιας νεαρής μετανάστριας, που δίνει καθημερινά αγώνα κατά του ρατσισμού και με τον τρόπο της μιλά για τον πόνο και την απόρριψη που μπορεί να αισθάνεται κάποιος στη θέση της. Αυτές τις μέρες αναμένεται ο πρώτος προσωπικός δίσκος της Indila, με τίτλο «Mini World».
Βαγγέλης Θεοδώρου/star.gr

1 σχόλιο:

  1. Καταπλικτηκό τραγούδι εξερετικό ένα από τα καλύτερα τραγούδια δεν μπορώ να το περιγράω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Facebook Twitter YouTube