Σύμφωνα με το perezhilton.com η Rihanna το βράδυ του Σαββάτου έκανε κάτι τρελό, μην ανησυχείτε, ήταν απλώς γεμάτη σκ@#α!Κυριολεκτικά!
Η τραγουδίστρια και οι φίλοι της αποφάσισαν να κολυμπήσουν κοντά στα μολυσμένα νερά του Urca Beach στο Ρίο ντε Τζανέιρο.
Προφανώς το νερό αυτό είναι γεμάτο από ακαθαρσίες και τα λύματα της πόλης, οπότε φαντάζεστε το πόσο άσχημα θα μύριζαν μετά!
Ότι έγινε, έγινε όμως! Η Ριανα ήταν ΚΟΥΚΛΑΡΑ με αυτό το μαγιό ( θα μου πεις ότι και να βάλει κούκλα είναι) και είμαστε σίγουροι ότι θα είχε κάποια από τα ακριβά σαπούνια της ή ώστε να καθαριστεί από την κορυφή ως τα νύχια!
Την άλλη φορά πρόσεχε που κολυμπάς Ρίρι...
Πηγή φωτογραφιών: Dailymail.co.uk












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου