Η KATY PERRY ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟ ''ROLLING STONE'' ΓΙΑ ΤΗΝ GAGA, TIΣ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΝΤΑΣΙΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ


Η Katy Perry στο νέο τεύχος του περιοδικού Rolling Stone έδωσε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Η 30χρονη pop star κάνει μια ιδιαίτερα αιχμηρή αναφορά αρχικά στις «πλαστικές» σταρ του Hollywood χαρακτηρίζοντας τες «μούμιες»

«Κοίτα τη Kim Kardashian ή την Coco, την γυναίκα του Ice-t, αυτές οι κοπέλες είναι πλαστικές σαν μούμιες. Δεν εκπροσωπούν κάποια κουλτούρα, αλλά το στερεότυπο για το πώς θέλουμε να αντιμετωπίζουμε μια κουλτούρα.»
Στην συνέχεια αναφέρθηκε εμμέσως πλην σαφώς στην Lady Gaga, λέγοντας :

«Δεν είμαι τρελή, από εκείνους που λένε «θα πέθαινα για τους fans μου». Κάποιοι άνθρωποι γίνονται υπερβολικά δραματικοί, δεν είμαστε πια και η Δευτέρα Παρουσία, είμαστε απλά διασκεδαστές! Είμαι ευγνώμων για το κοινό μου, αλλά δεν είμαι διψασμένη ή απεγνωσμένη.» Ωχ, ακονίζονται ήδη τα μαχαίρια στο στρατόπεδο των Little Monsters…

Η Perry θα ήθελε να κάνει ένα μωρό κάποια μέρα - και όπως δήλωσε « δεν χρειάζεται να είσαι μάγκας για να το κάνεις»!
«Θέλω να το κάνω στο σωστό χρόνο», λέει. «Και αυτό δεν είναι μέσα στα σχέδια μου για τα επόμενα δύο χρόνια. Ίσως πέντε χρόνια, αλλά θα πρέπει πραγματικά να είμαι σε θέση να εστιάσω το 100 τοις εκατό της προσοχής μου σε αυτό το παιδί. Δεν θέλω να παίρνω το παιδί στις περιοδείες μου, οχι τουλάχιστον μέχρι να κλείσει τα 5 του χρόνια». Δεν είναι ανάγκη να έχεις έναν άντρα για να κάνεις ενα παιδί, ζούμε στο 2014, δεν ξέρω, θα δούμε.Δεν είμαι κατά των ανδρών, τους αγαπώ, αλλά μπορείς να επιλέξεις το τι θα κάνεις.»

Ακόμα μίλησε για το πείραγμα των παιδιών στο σχολείο και την δύσκολη φάση που πέρασε εκείνη την περίοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube