ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΣΑΡΑ ΤΖΕΣΙΚΑ ΠΑΡΚΕΡ ΣΤΗΝ ΡΩΜΗ;



Η Sarah Jessica Parker είναι γοητευμένη από την Ρώμη στην οποία βρίσκεται για τις ανάγκες των γυρισμάτων της νέας της ταινίας ''All Roads Lead To Rome'' με τον Raoul Luca.
Η 49άχρονη ηθοποιός λατρεύει την πρωτεύουσα της Ιταλίας έφαγε τις μακαρονάδες της, έκανε τα ψώνια της φυσικά και μάλιστα σε υπαίθριο παζάρι, ενώ νοίκιασε και ποδήλατο για να κάνει βόλτες στην πόλη μαζί με τη 19άxρονη συμπρωταγωνίστρια της, την Βρετανίδα Rosie Day.
Η Sarah Jessica θέλησε να μοιραστεί τον ενθουσιασμό της με τους φίλους της, κι έτσι ανέβασε φωτογραφίες στα social media. "Ευχαριστούμε Ρώμη για τις όμορφες οδούς σου" συμπλήρωσε στη φωτογραφία. 
Εκπληξη προκάλεσε η δήλωση της στο Parade magazine μιλώντας για τον γιο της και το αν του ψωνιζει ρουχα: «Είμαι ειλικρινής, το ορκίζομαι, είναι αλήθεια.Έχω πολλά μεγαλύτερα ανήψια, συν ότι η μητέρα μου κρατούσε φυλαγμένα όλα τα ρούχα των αδελφών μου.Δεν αστειεύομαι. Δεν νομίζω ότι του έχω αγοράσει ποτέ κάποιο ρούχο. Ίσως κανένα παλτό για τον χειμώνα.Αλλά επίσης δεν θέλω να νομίζει πως ο κόσμος στον οποίο ζει είναι ο πραγματικός κόσμος γιατί δεν είναι».






























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube