ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ''ΤΗΕ LOFT'' (AN ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΗΔΗ)

http://happycity-blog.blogspot.gr/2015/03/loft.html

Αν και η ταινία έχει αρκετούς μήνες που έχει κυκλοφορήσει, την είδα χθές και μου άρεσε πάρα πολύ.Το σασπένς και η ατμόσφαιρα μου θύμισε το πρόσφατο ''Gone Girl'', με τις ανατροπές να υπάρχουν μέχρι το τέλος της ταινίας, χωρίς να σε κάνει να βαρεθείς λεπτό.Πέντε κολλητοί φίλοι μοιράζονται μια πολυτελή σοφίτα για τις ερωτικές τους απιστίες, ώστε οι γυναίκες τους να μην μάθουν τίποτα.Τι γίνεται όταν θα βρουν το πτώμα μιας γυναίκας δεμένο με χειροπέδες στο κρεβάτι;Ποιος έκανε το έγκλημα & γιατί.Το Αμερικάνικο ριμέικ της βελγικής ταινίας ''Loft'' του 2008 είναι εξαιρετικά σκηνοθετημένο (από τον ίδιο σκηνοθέτη), το σενάριο είναι καλογραμμένο χωρίς ερωτηματικά & οι ερμηνείες είναι πάρα πολύ καλές.Το 2010, έγινε και Ολλανδικό ριμέικ της ταινίας και πάλι από τον ο Erik van Looy!

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ : Erik Van Looy
ΣΕΝΑΡΙΟ : Bart De Pauw (screenplay), Wesley Strick
ΗΘΟΠΟΙΟΙ : Karl Urban, James Marsden, Wentworth Miller,
Matthias Schoenaerts (επαιξε και στις δυο εκδοχες της ταινίας)
ΕΙΔΟΣ: Thriller


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube