ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΑ Η MARION COTILLARD ΜΕ ΤΟΝ BRAD PITT & ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ; ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΔΩΣΕ Η ΙΔΙΑ!

https://happycity-blog.blogspot.gr/2016/09/marion-cotillard-brad-pitt.html

βραβευμένη με Όσκαρ Μαριόν Κοτιγιάρ αποφάσισε ν' απαντήσει στις φήμες που την ήθελαν να είναι η αιτία χωρισμού του πρώην ζευγαριού Πιτ-Τζολί.
Μετά την αποκάλυψη του γαλλικού περιοδικού «Closer» πως η ηθοποιός είναι έγκυος, το γεγονός επιβεβαίωσε και η ίδια μέσω instagram. Τελικά η είδηση ισχύει, αλλά δυστυχώς για κάποιους το παιδί είναι του συζύγου της Γκιγιόμ Κανέ.

Δείτε ακόμη: Ο BRAD PITT & Η MARION COTILLARD ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΦΙΛΜ «ALLIED»




Δείτε ακόμη: BRANGELINA ΤΕΛΟΣ! Η ANGELINA JOLIE ΖΗΤΗΣΕ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ BRAD PITT!


Η Κοτιγιάρ έγραψε το κείμενο της στα Αγγλικά & στα Γαλλικά: 

«Αυτή θα είναι η πρώτη και μοναδική αντίδραση που θα έχω για το άνευ προηγουμένου θέμα που ξεκίνησε εδώ και 24 ώρες και στο οποίο έχω αναμιχθεί. Δεν συνηθίζω να σχολιάζω πράγματα όπως αυτά ή να τα παίρνω στα σοβαρά αλλά καθώς η κατάσταση ξεφεύγει και επηρεάζει ανθρώπους που αγαπώ, πρέπει να τοποθετηθώ δημόσια. Καταρχήν πριν από πολλά χρόνια συνάντησα τον άνδρα της ζωής μου, τον πατέρα του γιου μας και του παιδιού που περιμένουμε. Δεύτερον σε όσους λένε ότι είμαι συγκλονισμένη, είμαι πολύ καλά ευχαριστώ. Αυτή η κατασκευασμένη συζήτηση δεν μου προκαλεί άγχος. Και σε όλα τα ΜΜΕ και τους κακεντρεχείς που βγάζουν γρήγορα συμπεράσματα, ειλικρινά σας εύχομαι ταχεία ανάρρωση.  
Τέλος εύχομαι η Αντζελίνα και ο Μπράντ, τους οποίους σέβομαι βαθύτατα, να βρουν ειρήνη σε αυτή την ταραγμένη στιγμή που βιώνουν.Με όλη την αγάπη μου Marion.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube