Η LADY GAGA ΚΑΙ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ WILLIAM ΕΝΩΣΑΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ



πρίγκιπας Ουίλιαμ και η σταρ της ποπ Lady Gaga, ενώνουν τις δυνάμεις τους στη μάχη κατά του στίγματος γύρω από τις ψυχικές ασθένειες και συμμετέχουν στην καμπάνια που έχει στόχο οι πολίτες να εξωτερικεύουν τα συναισθήματά τους και να ζητούν βοήθεια. 
Οι δυο τους συνομίλησαν μέσω FaceTime (εκείνη από την την κουζίνα της και εκείνος από το γραφείο του στο Παλάτι), ώστε να ευαισθητοποιήσουν τους ανθρώπους και να εξαλειφθούν οι προκαταλήψεις σχετικά με τις ψυχικές ασθένειες.
Η Gaga μίλησε για τα προβλήματα που αντιμετώπισε και η ίδια στο παρελθόν, λέγοντας: «Για εμένα το να ξυπνάς κάθε μέρα με αίσθημα θλίψης και να ανεβαίνεις στη σκηνή είναι κάτι πολύ δύσκολο. Υπάρχει ντροπή για την ψυχική ασθένεια. Αισθάνεσαι πως κάτι δεν πάει καλά με τον εαυτό σου».
«Πρέπει να κάνουμε αυτήν την κουβέντα. Είναι σημαντικό να μιλήσετε δεν θα κριθείτε. Είναι σημαντικό να νικηθεί ο φόβος και οι προκαταλήψεις, γιατί αλλιώς έρχονται περισσότερα προβλήματα», είπε ο πρίγκιπας Ουίλιαμ.
«Διάβασα την ανοιχτή επιστολή που είχες γράψει και σκέφτηκα ότι ήταν πολύ συγκινητικό και γενναίο από μέρους σου που έγραψες τα συναισθήματά σου», είπε ο πρίγκιπας στην ποπ σταρ, με εκείνη να του απαντά: «Ήμουν πολύ νευρική στην αρχή. Νιώθω ότι δεν κρυβόμαστε πια, αρχίζουμε να μιλάμε και αυτό είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να κάνουμε».

Το βίντεο είναι μία παραγωγή της φιλανθρωπικής οργάνωσης «Heads Together» .


Για το ίδιο θέμα μίλησε και ο 28χρονος πρίγκιπας Χάρι πρόσφατα σε συνέντευξη του στην Βρετανική εφημερίδα ''The Telegraph'' ώστε να ευαισθητοποιήσει όσους αντιμετωπίζουν ψυχολογικά προβλήματα. 
«Μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι το να χάσω τη μαμά μου στα δώδεκα μου και από εκεί και πέρα να αποκλείσω όλα μου τα συναισθήματα για τα επόμενα είκοσι χρόνια, είχε πολύ σοβαρή επίδραση όχι μόνο στην προσωπική μου ζωή αλλά και στην δουλειά μου», δήλωσε ο μικρότερος γιος της Ντάινα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube