Η MADONNA ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Η UNIVERSAL




ε το που έγινε γνωστό ότι τα στούντιο της Universal απέκτησαν τα δικαιώματα για το σενάριο ''Blond Ambition'' που έχει ως θέμα του τα πρώτα βήματα της Μαντόνα στην μουσική βιομηχανία, εκείνη έβγαλε νύχια. 
Η τραγουδίστρια αποδοκιμάζει σε μεγάλο βαθμό την ιστορία, ακόμα περισσότερο τώρα που διάβασε το σενάριο.

"Γιατί τα στούντιο της Universal θέλουν να κάνουν μια ταινία για μένα βασισμένη σ' ένα σενάριο που είναι όλα ψέματα; Η συγγραφέας Elyse Hollander πρέπει να γράφει σε εφημερίδες." έγραψε η Madge στο σε σχόλιο της Instagram, το οποίο διέγραψε αργότερα.

Σύμφωνα με το σενάριο, θα παρακολουθήσουμε στην μεγάλη οθόνη (αν γίνει η ταινία) τη νεαρή Μαντόνα Λουίζ Τσικόνε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 στη Νέα Υόρκη, που αγωνίζεται να κυκλοφορήσει το πρώτο της άλμπουμ, το ρομαντισμό και το πως η μουσική βιομηχανία βλέπει τις γυναίκες σαν αντικείμενα μίας χρήσης.

Το σενάριο έφθασε στην κορυφή της Black List 2016, τη λίστα με τα καλύτερα σενάρια του Χόλυγουντ που δεν μεταφέρθηκαν ακόμη στη μεγάλη οθόνη. 

Για την παραγωγή του φιλμ προσέγγισαν τον Μάικλ Ντε Λούκα (παραγωγό του «Fifty Shades of Grey») για την Universal, τον Μπρετ Ρέιτνερ από την εταιρεία RatPac Entertainment και τον Τζον Ζιοζίρνι από την Bellevue Productions.

Η ποπ σούπερ σταρ ξεκαθάρισε κάποιες ανακρίβειες του σεναρίου όπως μια σκηνή στην οποία η νεαρή Madonna λέει στον παρουσιαστή Dick Clark και στο American Bandstand ότι γεννήθηκε στο Ντιτρόιτ και την έδιωξαν από το γυμνάσιο.




"Γεννήθηκα στο Bay City, όχι στο Detroit και δεν αποχώρησα από το γυμνάσιο. Στην πραγματικότητα, πήγα στο Πανεπιστήμιο του Michigan'' σχολίασε η κυρία Τσικόνε!

Ακολούθησε νέα ανάρτηση μιας εικόνας από ένα απόσπασμα που αναφέρει: "Μην ανησυχείς για όσους μιλάνε πίσω από την πλάτη σου, είναι πίσω σου για κάποιο λόγο".

Στην λεζάντα αναφέρει τα Universal Studios, τον Brett Ratner (με τον οποίο συνεργάστηκε στο βίντεο του 1999 "Beautiful Stranger"), την εταιρεία Rat και φυσικά την Elyse Hollander.

Δίπλα σε κάθε όνομα υπάρχει το emoji με το φίδι, ενώ στο τέλος έγραψε τη φράση: ''Τα ψέματα δεν έχουν πόδια''.





Εκπρόσωποι της Universal και της Madonna δεν έχουν απαντήσει ακόμα στο αίτημα του Vanity Fair για σχόλια.

Η Βασίλισσα της ποπ φοίτησε στα καθολικά δημοτικά σχολεία St. Frederick και St. Andrew, όπου ήταν γνωστή για τους υψηλούς βαθμούς της και την αντισυμβατική συμπεριφορά της: έκανε τροχούς και κατακόρυφους στους διαδρόμους μεταξύ των τάξεων, και σήκωνε την φούστα της στην τάξη της, έτσι ώστε όλα τα παιδιά να δουν το εσώρουχό της.



Αργότερα, παρακολούθησε μαθήματα στο Rochester Adams High School, όπου ήταν και εκεί άριστη φοιτήτρια και μέλος στις μαζορέτες. Μετά την αποφοίτησή της, έλαβε μια υποτροφία χορού στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν.Έπεισε τον πατέρα της να της επιτρέψει να πάρει μαθήματα μπαλέτου, ενώ πείστηκε από τον Christopher Flynn, δάσκαλό της, να ακολουθήσει μια καριέρα στο χορό.Το 1978 μετακομίζει στην Νέα Υόρκη.Είχε λίγα χρήματα και για λίγο καιρό ζούσε στην εξαθλίωση, έκανε μικρές δουλειές, εργάστηκε ως σερβιτόρα στο Dunkin 'Donuts και σε διάφορα συγκροτήματα σύγχρονου χορού. Έχει δηλώσει για την κίνηση της στην Νέα Υόρκη: ''Όταν πήγα στην Νέα Υόρκη, ήταν η πρώτη φορά που ανέβαινα σε αεροπλάνο, η πρώτη φορά που έπαιρνα ταξί, η πρώτη φορά για όλα. Και ήρθα με 35 δολάρια στο πορτοφόλι μου. Είναι το πιο γενναίο πράγμα που έκανα στη ζωή μου''.Άρχισε να εργάζεται ως εφεδρική χορεύτρια για άλλους καταξιωμένους καλλιτέχνες. 



Ενώ δούλευε ως χορεύτρια για τον Γάλλο Patrick Hernandez, στην περιοδεία του το 1979, γνώρισε και ερωτεύτηκε τον μουσικό Dan Gilroy και μαζί δημιούργησαν ένα ροκ συγκρότημα, το Breakfast Club, στο οποίο η Μαντόνα τραγουδούσε και έπαιζε ντραμς και κιθάρα. Το 1980 ή το 1981έφυγε απ' το συγκρότημα και με τον πρώην φίλο της Stephen Bray ως ντράμερ, σχημάτισαν το δικό τους συγκρότημα, Emmy. Αργότερα αποφάσισε να ψάξει για δουλεία ως σόλο πράξη.Η μουσική τους, εντυπωσίασε τον DJ και παραγωγό Mark Kamins, ο οποίος κανόνισε μια συνάντηση μεταξύ της Μαντόνα και τον ιδρυτή της Sire Records, Seymour Stein.




Μετά την υπογραφή ενός συμβολαίου με την Sire, η Μαντόνα κυκλοφορεί το πρώτο της single, "Everybody", τον Οκτώβριο του 1982, και το δεύτερο "Burning Up", τον Μάρτιο του 1983, τα οποία απέφεραν 5,000 δολάρια το καθένα. Και τα δύο έγιναν μεγάλες επιτυχίες στα κλαμπ της ΗΠΑ, φτάνοντας το νούμερο τρία στα Hot Dance Club Songs του Billboard. Μετά από αυτή την επιτυχία, άρχισε να αναπτύσσει το ντεμπούτο άλμπουμ της, ''Madonna'', το οποίο παράγεται κυρίως από τον Reggie Lucas, έναν παραγωγό της Warner Bros. Ωστόσο, δεν ήταν ευχαριστημένη με τα τελικά τραγούδια και διαφωνούσε με τις τεχνικές παραγωγής του Lucas, γι' αυτό ζήτησε βοήθεια για την ολοκλήρωση του άλμπουμ της απ' τον φίλο της John "Jellybean" Benitez. Ο Benitez κάνει remix στα περισσότερα κομμάτια και παράγει το "Holiday", το οποίο κυκλοφόρησε ως τρίτο single και έγινε η πρώτη παγκόσμια επιτυχία της. Το άλμπουμ τελικά κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 1983 και έξι μήνες αργότερα.
Τα υπόλοιπα είναι ιστορία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube