ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΟΥ BRAD PITT ΓΙΑ ΤΟ GQ


 53χρονος Brad Pitt, οκτώ μήνες μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου του με την 41χρονη Angelina Jolie, έδωσε την πρώτη του συνέντευξη στο ανδρικό περιοδικό GQ. 



Το ζευγάρι, ήταν μαζί από το 2005, παντρεύτηκαν το 2014 και απέκτησαν 6 παιδιά. 
Η Jolie τον κατηγόρησε πως έχασε την ψυχραιμία του μπροστά στα παιδιά τους, λόγω της μη νηφάλιας κατάστασης του. Μετά όμως από μια περίοδο έντασης κατάφεραν να ακολουθήσουν κοινή κατεύθυνση για να μπορέσουν να λύσουν τα προβλήματα τους για το καλό των παιδιών τους, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.




Ο ηθοποιός δήλωσε ότι ο χωρισμός τους υπήρξε για εκείνον «τεράστιος παράγοντας για αλλαγή». Πλεον εχει σταματήσει το αλκοόλ, κάνει ψυχοθεραπεία και οι σχέσεις του με την πρώην σύζυγο του είναι σχεδόν αρμονικές. 
«Δεν μπορώ να θυμηθώ μία ημέρα από τότε που αποφοίτησα να μην τα πίνω ή να μην καπνίζω ένα τσιγαριλίκι ή κάτι τέτοιο…»
Τώρα πια έχει σταματήσει να πίνει, ενώ αντικατέστησε το αλκοόλ με χυμό κράνμπερι και ανθρακούχο νερό.




 «Μόλις ξεκίνησα θεραπεία. Μου αρέσει πολύ! Πέρασα από δύο ψυχαναλυτές προτού βρω τον κατάλληλο».

Επίσης τον βοήθησαν οι κατασκευές. «Κατασκευάζω τα πάντα. Δουλεύω με πηλό, γύψο, σκυρόδεμα, ξύλο».



Για τη σχέση του με τον κινηματογράφο είπε:

«Πραγματικά πλέον δεν θεωρώ τον εαυτό μου ηθοποιό. (Η υποκριτική) απασχολεί τόσο λίγο από τον χρόνο μου και την προσοχή μου. Το να κάνω ταινίες είναι σαν ένα φθηνό πέρασμα για εμένα, ένας τρόπος να διοχετεύω τα σκληρά συναισθήματα. Δεν με καλύπτει πλέον, ειδικά καθώς είμαι πατέρας».

Διάβασε ολόκληρη την συνέντευξη ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube