ΠΟΙΟ ΔΙΑΣΗΜΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΘΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ Η CELINE DION ΣΤΑ ''BILLBOARD MUSIC AWARDS 2017'';



Καναδή τραγουδίστρια θα εμφανιστεί στα Μουσικά Βραβεία του Billboard 2017 και θα ερμηνεύσει το τραγούδι σήμα κατατεθέν της, την δυναμική μπαλάντα από το soundtrack της ταινίας "Τιτανικός", "My Heart Will Go On". 
«Αυτό το τραγούδι σημαίνει πολλά για μένα και έχει παίξει τόσο μεγάλο ρόλο στην καριέρα μου», δήλωσε η Ντιον. «Είμαι τόσο ευγνώμων στον αείμνηστο James Horner και στον Will Jennings, γιατί γράφοντας το μου έδωσαν την ευκαιρία να συμμετάσχω στον ''Tιτανικό'', μια εκπληκτική ταινία. Είναι μεγάλη μου τιμή που θα έχω την ευκαιρία να το ερμηνεύσω στη διεθνή σκηνή των Billboard Music Awards, για τον εορτασμό της 20ής επετείου της ταινίας.»

Τόσο το soundtrack του ''Titanic'' όσο και το single έφτασαν στο νούμερο ένα του Billboard 200 και του Billboard Hot 100, το 1998. Το ''My Heart Will Go On'' έχει κερδίσει Όσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού το '97, Χρυσή Σφαίρα το '98 & Grammy για το Τραγούδι και τον Δίσκο της Χρονιάς το '99.



Τα  μουσικά βραβεία του Billboard θα πραγματοποιηθούν στις 21 Μαΐου και θα προβληθούν από το ABC.

Ανάμεσα στους τραγουδιστές που θα τραγουδήσουν ζωντανά στην σκηνή των BBMA είναι οι: Celine Dion, Cher, Bruno Mars, Ed Sheeran and Nicki Minaj, Camila Cabello, Drake, Florida Georgia Line, Imagine Dragons, John Legend & Lorde.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube