Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ SEX AND THE CITY ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΓΙΑΤΙ Η CARRIE ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟΝ MR. BIG & ΟΧΙ ΤΟΝ AIDAN


ριν λίγες μέρες η συγγραφέας του Sex And The City, Candace Bushnell, έδωσε συνέντευξη στο Us Weekly και μίλησε για την διάσημη ηρωίδα της Carrie Bradshaw (που υποδύθηκε η Sarah Jessica Parker) και τη σχέση της με τον Μr. Big (έπαιξε ο Chris Noth).



Όταν ρωτήθηκε αν η Carrie έπρεπε να μείνει τελικά με τον Aidan (που υποδύθηκε ο John Corbett), η Bushnell απάντησε:
«Η μητέρα μου πάντα μισούσε τον Aidan για κάποιο λόγο, έτσι δεν μπορούσα ποτέ να είμαι με την  ''ομάδα Aidan''. Όποτε πήγαινα σπίτι και για να επισκεφθώ τους γονείς μου, η μητέρα μου έλεγε: 
"Γιατί είναι η Carrie με τον Aidan και όχι τον κ. Big; Πρέπει να απαλλαγούμε απ' αυτόν. Η μητέρα μου δεν ένιωσε ποτέ ότι ο Aidan ήταν το κατάλληλο πρόσωπο για την Carrie και έτσι ένιωσα υποχρεωμένη να πάρω το μέρος της.» 




Κολλημένη με τη μάνα της η συγγραφέας...




Όσο για το αν η Carrie και ο Big είναι "ακόμα ευτυχισμένοι και παντρεμένοι, δήλωσε:
«Πάντα εύχομαι ότι θα μπορούσαν... Δεν ξέρω όμως αν αυτό θα συνέβαινε ποτέ, πιθανώς όχι.»



Eνα μήνα πριν, ο John Corbett δήλωσε στην εκπομπή ''Τoday'' του NBC: «Ήξερα από την αρχή πως θα τελείωνε. Μου φάνηκε λογικό γιατί η Νέα Υόρκη ήταν ο πέμπτος χαρακτήρας της σειράς. Η Carrie έπρεπε να καταλήξει με τη Νέα Υόρκη. Ο Μr. Big είναι η Νέα Υόρκη.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube