H CHRISTINA AGUILERA ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ PAPER


Έχουν περάσει είκοσι χρόνια από το ντεμπούτο άλμπουμ της Christina Aguilera, πολλές διαφορετικές της εκδοχές, πέντε Grammy, πωλήσεις που ξεπερνούν τα 50εκ. αντίτυπα, δυο γάμοι και δυο παιδιά. 

Αυτή τη φορά η 37χρονη τραγουδίστρια και ηθοποιός, φωτογραφήθηκε από την Ζoey Grossman για το εξώφυλλο του τελευταίου τεύχους του περιοδικού Paper όπως δεν την έχουμε ξαναδεί. Όμορφη, φρέσκια (ας είναι καλά το μπότοξ και το υαλουρονικό), με φακίδες, νέα πιο μεγάλα χείλια και εντελώς αμακιγιάριστη  στις περισσότερες φωτογραφίες.


Η Christina Aguilera το 2006

 «Είμαι ένα κορίτσι που της αρέσει ένα έντονα βαμμένο πρόσωπο, ας μη γελιόμαστε. Είμαι performer, αυτή είναι η φύση μου. Αλλά είμαι σε εκείνο το μέρος, ακόμα και μουσικά, όπου είναι ένα απελευθερωτικό συναίσθημα να τα πετάς όλα και να εκτιμάς το ποια είσαι και τη φυσική ομορφιά σου.» «Πάντα ήμουν ένα άτομο του αρέσει να πειραματίζεται, αγαπά το θέατρο, αγαπά να δημιουργήσει μια ιστορία και να παίζει ένα χαρακτήρα σε ένα βίντεο ή στη σκηνή. Είμαι καλλιτέχνις, έτσι είμαι από τη φύση μου.»

Στα 30 της θεωρεί πως "πρέπει να συνδέεσαι με τους σωστούς ανθρώπους που φέρνουν συγκεκριμένες ενέργειες στη ζωή σας και να έχεις τη δυνατότητα να αφήσεις πολλά πράγματα που θα σε βλάψουν.Είναι πολύ σημαντικό.»

Η Aguilera μετά από μια μικρή παύση στην καριέρα της  (τελευταίο άλμπουμ ήταν το ''Lotus'' του 2012) , πρωταγωνιστεί μαζί με τον Ewan McGregor στην επερχόμενη ρομαντική sci-fi ''Zoe'', που θα κάνει πρεμιέρα πρεμιέρα Tribeca Film Festival 2018.

Διάβασε τη συνέντευξη εδώ.















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube