Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ RIHANNA ΓΙΑ ΤΟ VANITY FAIR & O NEOΣ ΤΗΣ ΔΙΣΚΟΣ!




ρία χρόνια σχεδόν από το τελευταίο της άλμπουμ η Rihanna έχει έτοιμα τα νέα της τραγούδια, το εξώφυλλο και φυσικά τον τίτλο του δίσκου, ο οποίος θα είναι «Αnti» χωρίς να έχει ανακοινωθεί η ημερομηνία κυκλοφορίας του.

Για το εξώφυλλο του όγδοου άλμπουμ της, συνεργάστηκε με τον 36χρονο καλλιτέχνη από το Ισραήλ Nachum, όπου επεξεργάστηκε μια παιδική φωτογραφία της Rihanna προσθέτοντας ένα μπαλόνι, ένα στέμμα, και ένα ποίημα της Chloë Mitchell σε κώδικα Μπράιγ (το σύστημα γραφής και ανάγνωσης των τυφλών), συμπληρώνει το έργο εικαστικά.

Τον τελευταίο καιρό ο καλλιτέχνης πειραματίζεται με αυτή την γλώσσα στα έργα του, και όπως είπε και η Riri «Κάποιες φορές, βλέπουν καλύτερα, αυτοί που βλέπουν τα λιγότερα».

Η συνεργασία τους «ξεκίνησε με μια τυχαία συζήτηση στο στούντιο στις 4 τα ξημερώματα, όταν ένας φίλος έφερε ένα έργο του, και όταν συναντηθήκαμε με ρώτησε ‘τι θα έκανε ένα κορίτσι ευτυχισμένο;»

                      {Το εξώφυλλο & το οπισθόφυλλο του ''Αnti''}

H Rihanna άνοιξε την πληγωμένη καρδιά της στο περιοδικό «Vanity Fair» και πόζαρε στον φακό της Αnnie Leibovitz με φόντο το κέντρο της Αβάνας!
Oταν ήταν μικρή έπαιζε με τους δυο μικρότερους αδελφούς της και άκουγε αρχικά reggae και καλλιτέχνες όπως οι Barrington Levy & Beres Hammond, ενώ  μεγαλώνοντας  συνήθιζε να ακούει Mariah Carey, Celine Dion & Whitney Houston.

Η καριέρα της συμπληρώνει δέκα χρόνια και πολλά από τα τραγούδια (“SOS,” “Umbrella,” “Rude Boy,” “Only Girl (in the World),” “We Found Love,” “Diamonds,”) έγιναν επιτυχίες και οι μέχρι τώρα  πωλήσεις  των δίσκων  της ξεπερνούν τα 60  εκατομμύρια αντίτυπα.Καθόλου άσχημα!

Το απλό κορίτσι που γεννήθηκε στις 20 Φεβρουαρίου 1988 στον Άγιο Μιχαήλ των Μπαρμπέιντος κατάφερε να γίνει τραγουδίστρια της R&B και της ποπ μουσικής, ηθοποιός, στιχουργός, σχεδιάστρια μόδας, είδωλο της μόδας για εκατομμύρια κορίτσια, φιλάνθρωπος, σταρ, χωρίς να χάσει κάπου στον δρόμο την προσωπικότητας της.

Το πρώην αγόρι της, o τραγουδιστής της R&B, Chris Brown, την είχε χτυπήσει το 2009 μέσα στην Lamborghini του, λίγο πριν την τελετή απονομής των Grammy και οι φωτογραφίες έκαναν τον γύρο του διαδικτύου όταν δημοσιεύτηκαν από το site TMZ με τον οποίο χώρισε οριστικά το 2013.

«Ήμουν πολύ προστατευτική μαζί του. Ένιωθα ότι οι άνθρωποι απλά δεν τον καταλάβαιναν. Δεν τον μισώ. Θα νοιάζομαι για εκείνον έως την ημέρα που θα πεθάνω. Μερικές φορές είναι δύσκολο να προχωρήσεις», είπε η ίδια και τόνισε πως λόγω της πίεσης των φωτογράφων δεν μπορεί εύκολα να δημιουργήσει νέο δεσμό!

Ποια είναι η άποψη της για τους σημερινούς άνδρες;
«Οι άντρες σήμερα φοβούνται να λειτουργήσουν σαν άντρες. Νομίζουν ότι με το να είσαι αληθινός άντρας, γίνεσαι φλώρος. Ότι αν τραβήξουν την καρέκλα για μία γυναίκα, αν είναι τρυφεροί και ευγενικοί, ή αν εκδηλώνουν τα συναισθήματά τους για εκείνη μπροστά στους φίλους τους, αυτό τους κάνει λιγότερο άντρες. 

Δεν θέλουν να είναι τζέντλεμεν γιατί φαίνονται πολύ μαλθακοί. Αυτή την κατάσταση αντιμετωπίζουμε πλέον... και οι γυναίκες μπορεί να το ανέχονται όλο αυτό, αλλά εγώ όχι. Θα περιμένω για πάντα αν χρειαστεί... ελπίζω σε περισσότερα απ' όσα μπορούν να μου δώσουν τώρα οι άντρες».


Για τα one night stands, δήλωσε πως δεν βλέπει το λόγο να υπάρχουν στη ζωή της, και εμείς κάνουμε ότι την πιστεύουμε, δεν έχουμε και άλλη επιλογή.

«Αυτό τον καιρό δεν κάνω sex και γενικά δεν βγαίνω με κάποιον. Ξέρετε δεν θέλω την επόμενη ημέρα να ξυπνάω νιώθοντας ένοχη. Εντάξει άνθρωπος είμαι, γυναίκα είμαι. Όταν είμαι ξαναμμένη, θέλω να κάνω σεξ, αλλά δεν θα πάω και με τον πρώτο τυχόντα τύπο τον οποίο θα δω μπροστά μου και θα πω ότι είναι καλός για μια νύχτα. Για ποιο λόγο να το κάνω; Για να ξυπνήσω την επόμενη μέρα άδεια και κενή; Θα ένιωθα σκατά αν το έκανα. Μπορεί ο τύπος απέναντι μου να έχει ένα υπέροχο παραμύθι ή μια ιστορία να μου πει. Και τότε σκέφτομαι “τι κάνω; Δεν μπορώ να το κάνω αυτό στον εαυτό μου”. Έχει να κάνει με τη φήμη μου αφενός αυτή η απόφαση, και αφετέρου με τη γυναίκα που είμαι. Και αυτό με σώζει».

«Ειλικρινά, σκέφτηκα πρόσφατα για το πόσο βαρετή είμαι », λέει η Ρίρι. «Όταν θέλω χρόνο για τον εαυτό μου, βλέπω τηλεόραση.»


Έβλεπε το ''Breaking Bad'' και αγαπά να παρακολουθεί το ''Bates Motel'' και σειρές όπως  το ''NCIS'' και το ''CSI''. «Είμαι κολλημένη με το γεγονός ότι όλα αυτά τα πράγματα έχουν συμβεί πραγματικά.»

Διάβασε την συνέντευξη της στο Vanity Fair!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube