MARILYN MONROE: Η ΝΟΡΜΑ ΤΖΙΝ, ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ, Ο ΘΡΥΛΟΣ, ΟΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ, & Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΤΑΡ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ



http://happycity-blog.blogspot.gr/2011/12/norma-jeane-marylin-monroe-star.html


Mέριλιν γεννήθηκε σαν σήμερα 1η Ιουνίου του 1926 στο Γενικό Νοσοκομείο του Λος Άντζελες.Υπήρξε μοντέλο, ηθοποιός και τραγουδίστρια ενώ χαρακτηρίστηκε ως το απόλυτο σύμβολο του σεξ και όχι άδικα.

 Γεννήθηκε με το όνομα Νόρμα Τζιν Μόρτενσον την . Λίγο πριν από τη γέννησή της, ο πατέρας της είχε εγκαταλείψει τη μητέρας της για να μετακομίσει στο Σαν Φραντσίσκο.
http://happycity-blog.blogspot.gr/2011/12/norma-jeane-marylin-monroe-star.html
Η Νόρμα Τζιν μεγάλωσε χωρίς να γνωρίζει ποιος ήταν πραγματικά ο πατέρας της, καθώς η μητέρα της, Γκλάντις, άλλαζε συνεχώς ερωτικούς συντρόφους. Ήταν εξαιρετικά ελκυστική γυναίκα και εργαζόταν ως μοντέρ στα RKO Studios. Λόγω σοβαρών ψυχολογικών προβλημάτων, έχασε τη δουλειά της και πέρασε σχεδόν όλη τη ζωή της μπαινοβγαίνοντας σε διάφορα ιδρύματα. Έτσι, σε ηλικία 9 ετών, η Νόρμα (Μέριλιν) μπήκε σε ορφανοτροφείο και δύο χρόνια αργότερα δόθηκε για υιοθεσία.

Το 1942, στα 16 της, παντρεύτηκε τον 21χρονο τεχνίτη αεροσκαφών Τζέιμς Ντόχερτι. Ο γάμος τους, όμως, κράτησε μόνο πέντε χρόνια, καθώς χώρισαν το 1946. Στο μεταξύ, η Μέριλιν είχε ήδη αρχίσει να εργάζεται ως μοντέλο επίδειξης μαγιό και είχε βάψει τα μαλλιά της ξανθά. Μέσω των φωτογραφήσεων προσέλκυσε πολλά βλέμματα, μεταξύ αυτών και του προέδρου της κινηματογραφικής εταιρίας RKO Pictures, που της πρότεινε να κάνει ένα δοκιμαστικό. Ο ατζέντης της, όμως, τη συμβούλεψε να προτιμήσει μία μεγαλύτερη εταιρία, όπως η 20th Century-Fox.



Το πρώτο συμβόλαιο που υπέγραψε της απέφερε 125 δολάρια την εβδομάδα, ποσό στο οποίο προστέθηκαν άλλα 25 δολάρια, όταν ανανέωσε τη συμφωνία, έξι μήνες αργότερα. Έκανε το ντεμπούτο της στη μεγάλη οθόνη το 1947, με ένα μικρό ρόλο στην ταινία «The Shocking Miss Pilgrim». Ακολούθησε το 1948 το «Scudda Hoo! Scudda Hay!», όπου εμφανίστηκε σε δύο ή τρεις μικρές σκηνές, οι οποίες περικόπηκαν στο μοντάζ. Την ίδια χρονιά τής δόθηκε ένας καλύτερος ρόλος στο φιλμ «Dangerous Years». Ωστόσο, η Fox αρνήθηκε να της ανανεώσει το συμβόλαιο κι έτσι η Μέριλιν επέστρεψε στο μόντελινγκ, ξεκινώντας παράλληλα μαθήματα υποκριτικής.


Λίγους μήνες αργότερα, η Columbia Pictures την επέλεξε για το ρόλο της Peggy Martin στο «Ladies of the Chorus» (1948), όπου ερμήνευσε δύο τραγούδια. Αν και οι κριτικές ήταν αρκετά καλές για την ερμηνεία της, η ταινία δεν τα πήγε εξίσου καλά και η Columbia την απέρριψε. Έτσι, επέστρεψε και πάλι στο μόντελινγκ. Το 1949 εμφανίστηκε στην ταινία «Love Happy» των «Ενωμένων Καλλιτεχνών», ενώ την ίδια χρόνια πόζαρε γυμνή για ένα ημερολόγιο διασημοτήτων. Η φωτογράφηση που έκανε το 1953 για το περιοδικό Playboy ήταν αυτή που έδωσε ώθηση στην καριέρα της.
Την επόμενη χρονιά συμμετείχε σε τέσσερις ταινίες, αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές για τις «The Asphalt Jungle» της MGM και «All About Eve» της Fox. Αν και οι ρόλοι της ήταν αρκετά μικροί, η εκκεντρική αλλά σέξι εμφάνισή της αποτυπώθηκε στη μνήμη των σινεφίλ.
Το 1951 η Μέριλιν πήρε έναν αρκετά μεγάλο ρόλο στην ταινία «Love Nest» (Ερωτική Φωλιά), μέσω της οποίας ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με το ευρύ κοινό. Το εκρηκτικό ταμπεραμέντο της, σε συνδυασμό με την αίσθηση παιδική αθωότητα που απέπνεε, ενθουσίασε τους θεατές. Το 1952 εμφανίστηκε στο «Don't Bother to Knock», όπου υποδύθηκε μία διανοητικά ανισόρροπη μπεϊμπισίτερ. Οι κριτικοί δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με την ερμηνεία της στην ταινία αυτή. Έκανε, όμως, ιδιαίτερη εντύπωση η εμφάνισή της την ίδια χρονιά στο «Monkey Business» ως πλατινέ ξανθιά, μια εικόνα που αποτέλεσε το «σήμα - καταταθέν» της.



Το 1953 έπαιξε στο «Gentlemen Prefer Blondes», ξετρελαίνοντας τον ανδρικό πληθυσμό. Ανάμεσά τους και ο αστέρας του μπέιζμπολ Τζο ΝτιΜάτζιο, με τον οποίο παντρεύτηκε στις 14 Ιανουαρίου του 1954. Την ίδια χρονιά πρωταγωνίστησε στο «There's No Business Like Show Business» και ακολούθησε το «The Seven Year Itch» (Επτά Χρόνια Φαγούρα), μία ταινία που ανέδειξε το ταλέντο της στην κωμωδία και περιείχε μία από τις πιο χαρακτηριστικές σκηνές στην ιστορία του κινηματογράφου: τη Μέριλιν Μονρόε να στέκεται πάνω σε μία σχάρα, με τον αέρα να ανασηκώνει το λευκό φόρεμά της.



Έπειτα από εννέα μήνες έγγαμου βίου, τον Οκτώβριο του 1954 η Μέριλιν ανακοίνωσε το διαζύγιό της με τον ΝτιΜάτζιο. Την επόμενη χρονιά η Fox διέκοψε τη συνεργασία μαζί της, εξαιτίας της αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς της. Αργούσε μονίμως στα γυρίσματα ή δεν εμφανιζόταν καθόλου, επικαλούμενη πραγματικές ή φανταστικές ασθένειες, και ήταν απρόθυμη να συνεργαστεί με τους παραγωγούς, τους σκηνοθέτες και τους συναδέλφους της ηθοποιούς.


Με τη συμμετοχή της το 1956 στην ταινία «Bus Stop» (Στάση Λεωφορείου) η Μέριλιν απέδειξε ότι μπορούσε να ανταποκριθεί εξίσου καλά και στις απαιτήσεις ενός δραματικού ρόλου. Την ίδια χρονιά παντρεύτηκε τον θεατρικό συγγραφέα Άρθουρ Μίλερ, ένας γάμος που κράτησε τέσσερα χρόνια. Το 1957 ταξίδεψε στη Μ. Βρετανία για τα γυρίσματα τις ταινίας «The Prince and the Showgirl» (Ο Πρίγκιπας και η Χορεύτρια), που αποτέλεσε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία, αν και οι κριτικές δεν ήταν και τόσο καλές. Έπειτα από ένα χρόνο απουσίας, η Μέριλιν Μονρόε επέστρεψε στη μεγάλη οθόνη του 1959 με την απολαυστική κωμωδία «Some Like It Hot» (Μερικοί το προτιμούν καυτό), με τον Τόνι Κέρτις και τον Τζακ Λέμον. Ακολούθησαν το 1960 η ταινία του Τζορτζ Κιούκορ «Let's Make Love» (Έλα ν' αγαπηθούμε) με τους Τόνι Ράνταλ και Ιβ Μοντάν και το 1961 το «The Misfits» (Οι Αταίριαστοι), το τελευταίο φιλμ τόσο για τη Μέριλιν Μονρόε όσο και για τον συμπρωταγωνιστή της Κλαρκ Γκέιμπλ, που πέθανε λίγους μήνες αργότερα από καρδιακή προσβολή.
Το 1962 η Fox την επέλεξε για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο «Something's Got to Give». Λόγω της συνεχιζόμενης ασυνέπειάς της, όμως, η εταιρία αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία μαζί της και να μην της δώσει άλλη ευκαιρία. Η καριέρα της κατέρρεε και η Μέριλιν απομονώθηκε στο σπίτι της στο Λος Άντζελες. Στις 5 Αυγούστου του 1962 η οικονόμος της τη βρήκε να κείτεται γυμνή στο κρεβάτι της με ένα άδειο μπουκάλι από υπνωτικά χάπια «Nembutal» στο πλευρό της. Ήταν μόλις 36 ετών…


Ο τοπικός ιατροδικαστής, που κλήθηκε για να γνωματεύσει επί των συνθηκών του θανάτου της, απεφάνθη ότι επρόκειτο πιθανότατα για αυτοκτονία. Ο φημολογούμενος ερωτικός δεσμός της, όμως, με τον Τζον Κένεντι και οι αντιδράσεις από το περιβάλλον του αμερικανού προέδρου κάνουν πολλούς, ακόμα και σήμερα, να πιστεύουν ότι ο φάκελος «Μέριλιν» δεν έπρεπε να κλείσει με την ένδειξη «αυτοκτονία». Κάποιοι είπαν ότι η Μονρόε δεν είχε καμία πρόθεση να αυτοκτονήσει, αλλά πήρε κατά λάθος μια υπερβολική δόση υπνωτικών. Ακόμα περισσότεροι υποστήριξαν ότι ένα τρίτο πρόσωπο της χορήγησε τη μοιραία δόση. Η αλήθεια δεν μαθεύτηκε ποτέ...


 Το τελευταίο Σαββατοκύριακο της Μ.Μονρόε αποκαλύπτει αυτόπτης μάρτυρας!



Ο θάνατός της αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ιστορίας του Χόλιγουντ. Ήταν 5 Αυγούστου του 1962, όταν το πτώμα της Μέριλιν Μονρόε βρέθηκε στο σπίτι της στο Μπρέντγουντ της Καλιφόρνια. Ήταν μόλις 36 ετών, αλλά έμοιαζε να έχει ζήσει δέκα ζωές. Σαρανταοκτώ χρόνια μετά, μια μαρτυρία έριξε φως στο τελευταίο Σαββατοκύριακο της ζωής της.


Το πρωινό του θανάτου της, το Associated Press έγραφε: «Η βασανισμένη σταρ κρατούσε στο ένα χέρι το τηλέφωνο. Ένα άδειο κουτί υπνωτικών χαπιών βρέθηκε δίπλα της».


Μια σειρά λεπτομερειών ήρθαν στη συνέχεια να προσθέσουν ακόμα μεγαλύτερο μυστήριο: το γεγονός ότι η ηθοποιός ήταν γυμνή, το ασθενοφόρο που ήταν σταθμευμένο έξω από το σπίτι της το βράδυ του Σαββάτου -ώρες πριν βρεθεί νεκρή-, το ελικόπτερο που φέρεται να πετούσε πάνω από το σπίτι της, οι φωνές που ακούγονταν από το διαμέρισμά της.


Και η φωνή μιας γυναίκας που βρισκόταν σε κατάσταση υστερίας -τουλάχιστον σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν οι γείτονες-: «Δολοφόνοι! Είσαστε δολοφόνοι! Είστε ικανοποιημένοι τώρα που πέθανε;»


Λίγα είναι γνωστά για τις τελευταίες ημέρες της ζωής της Μέριλιν Μονρόε. Το σίγουρο είναι ότι το Σαββατοκύριακο πριν από το θάνατό της το πέρασε στο Καλ Νέβα Λοτζ, στέκι μαφιόζων και διασήμων (ιδίως του Φρανκ Σινάτρα και της παρέας του).



Ήταν με τον Σινάτρα, άλλωστε, που η Μονρόε πέρασε εκείνο το Σαββατοκύριακο, καθώς και με άλλα μέλη του διάσημου Rat-pack: τον Ντιν Μάρτιν, τον Σαμ Ντέιβις Τζούνιορ, τον Πήτερ και την Κατ Κένεντι Λόφορντ. Και τον τζαζίστα Μπάντι Γκρέκο.


Για σχεδόν 50 χρόνια όλοι τήρησαν τους κανόνες της «Omerta», αποσιωπώντας τις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους.


Πρόσφατα, όμως, ο Μπάντι Γκρέκο μίλησε στην εφημερίδα Daily Mail για τα γεγονότα εκείνου του Σαββατοκύριακου, του τελευταίου της ζωής της διάσημης ηθοποιού.


Η γυναίκα που θεωρείτο το απόλυτο σύμβολο του σεξ δεν ήταν σε καλή ψυχολογική κατάσταση: πολλοί κατηγορούσαν γι' αυτό τον Τζον και τον Μπομπ Κένεντι, με τους οποίους η Μονρόε διατηρούσε σχέση.



«Η Μέριλιν ήταν συντετριμμένη και πληγωμένη: θεωρούσε ότι οι Κένεντι την πετούσαν ο ένας στον άλλο σαν ένα κομμάτι κρέας» θυμάται ο Ρούπερτ Άλαν, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ηθοποιού.


Η Μονρόε πίστευε ότι ο Μπόμπι Κένεντι θα άφηνε τη σύζυγό του για εκείνη, κάτι που όσοι τον γνώριζαν επέμεναν ότι δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει.


Η Μέριλιν θύμωσε. Είπε σε έναν πρώην εραστή της ότι εάν ο Μπόμπι Κένεντι δεν αποφασίσει σύντομα, θα δώσει συνέντευξη Τύπου όπου θα λέει όλη την αλήθεια για τις σχέσεις της με τα αδέλφια Κένεντι.


Οι δύο πολιτικοί δεν θα την άφηναν να τους καταστρέψει την καριέρα: πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν ότι ζήτησαν από τον Φρανκ Σινάτρα να την καλέσει στο Καλ Νέβα Λοτζ για να την πείσει να μη μιλήσει για τη σχέση της μαζί τους.


«Όταν έφτασε το Σάββατο, δεν θα πίστευες ποτέ ότι είχε έστω και ένα πρόβλημα στη ζωή της» θυμάται ο τζαζίστας Μπόμπι Γκρέκο.



Το ίδιο βράδυ, μια πιο σκοτεινή εικόνα της Μέριλιν άρχισε να αναδύεται. Ο Γκρέκο έδινε μια συναυλία, όταν ξαφνικά όσοι βρίσκονταν στο χώρο σώπασαν. «Λες και κάποιος είχε σβήσει τον ήχο. Κοίταξα τον Φρανκ. Μπορούσα να καταλάβω ότι ήταν έξαλλος, τα μάτια του δυο μπλε παγάκια».


Ο λόγος ήταν η Μονρόε. Είχε εμφανιστεί μεθυσμένη. «Τι στο διάολο κοιτάνε όλοι;» φώναξε η ηθοποιός.


Αργότερα το ίδιο βράδυ ο Φρανκ Σινάτρα και ο μαφιόζος Σαμ Τζιανκάνα φαίνεται πως επισκέφθηκαν το δωμάτιο της Μέριλιν Μονρόε.


Λεπτομέρειες για το τι ακριβώς συνέβη εκεί δεν έχουν γίνει γνωστές, φαίνεται όμως πως ο Σαμ Τζιανκάνα και ο Φρανκ Σινάτρα «πότισαν» ουσίες τη Μέριλιν και επέτρεψαν τον βιασμό της από τον Τζιανκάνα και άλλους παρευρισκομένους.



Είχαν μάλιστα αναθέσει σε κάποιον να φωτογραφίσει τα τεκταινόμενα, σε περίπτωση που χρειαζόταν να εκβιάσουν την διάσημη σταρ.


Το φιλμ έδωσε ο Σινάτρα στον φωτογράφο Μπίλι Μπλούμφιλντ, ο οποίος όταν το εμφάνισε σοκαρίστηκε με τις εικόνες που αντίκρισε μέσα στον σκοτεινό θάλαμο.




Την επόμενη ημέρα η Μονρόε επέστρεψε σπίτι της. Λιγότερο από μία εβδομάδα μετά θα ήταν νεκρή...


Ποιός σκότωσε την Μέριλιν;


Ο θάνατος της Marilyn Monroe, είναι ένας από τους πιο περίεργους θανάτους της αμερικάνικης showbiz. Τα ερωτήματα μένουν αναπάντητα εδώ και περίπου πέντε δεκαετίες.

Κάτω υπό ποιες συνθήκες πέθανε η Marilyn Monroe; Ο θάνατος της ήταν αυτοκτονία ή δολοφονία;

Στις 5 Αυγούστου του 1962, ο ψυχίατρος της Marilyn, κάλεσε την αστυνομία του Los Angeles και δήλωσε πως η ηθοποιός βρέθηκε νεκρή, στο σπίτι της στο Brentwood. Ο θάνατος της καταχωρήθηκε ως "πιθανή αυτοκτονία" από "οξεία δηλητηρίαση που προκλήθηκε από βαρβιτουρικά". Τα επόμενα χρόνια, πολλές θεωρίες συνωμοσίας άρχιζαν να εμφανίζονται, που ενέπλεκαν την οικογένεια Kennedy, τη μαφία ακόμη και τη CIA.


Εδώ και δεκαετίες λένε πως οι αδελφοί Κένεντι βρίσκονταν πίσω από τον θάνατο της Μονρό. Σε αυτές τις εικασίες έρχεται να δώσει δημοσιογραφική τεκμηρίωση ένα νέο βιβλίο, των Τζέι Μαργκόλις και Ρίτσαρντ Μπάσκιν,  σύμφωνα με το οποίο το απόλυτο σύμβολο του σεξ του 20ού αιώνα δεν αυτοκτόνησε αλλά δολοφονήθηκε με ένεση με βαρβιτουρικά κατόπιν εντολής του Μπόμπι Κένεντι, στις 4 Αυγούστου 1962.


Το κίνητρο γι’ αυτήν την ενέργεια, πάντοτε κατά το ίδιο πόνημα, ήταν ο φόβος πως η Μέριλιν θα αποκάλυπτε τα βρόμικα μυστικά της οικογένειας Κένεντι. Στη συνωμοσία φέρεται να εμπλέκονται κι ο σύζυγος της αδερφής του Μπόμπι Κένεντι, Πίτερ Λόφορντ καθώς κι ο ψυχίατρος της Μονρό, Ραλφ Γκρίνσον, ο οποίος υπήρξε κι αυτός εραστής της και ήταν εκείνος που της έκανε τη θανατηφόρο ένεση με πεντοβαρβιτάλη. Ως μάρτυρας της δολοφονίας παρουσιάζεται ο τραυματιοφορέας Τζέιμς Χαλ, ο οποίος έφτασε στο σπίτι της ηθοποιού και είδε τον ψυχίατρο να της κάνει την ένεση στην καρδιά με αγριότητα, προκαλώντας μάλιστα κάταγμα σε ένα πλευρό με τη βελόνα.

«Ο Μπόμπι Κένεντι ήταν αποφασισμένος να της κλείσει το στόμα, ανεξάρτητα από τις συνέπειες. Ήταν το πιο τρελό πράγμα που έκανα. Ήμουν αρκετά τρελός για να επιτρέψω να συμβεί», εμφανίζεται να έχει ομολογήσει χρόνια αργότερα ο μετανιωμένος Λόφορντ.

Η σχέση του Μπόμπι Κένεντι με την Μονρό ξεκίνησε το καλοκαίρι του 1962, όταν ο αδερφός του τον έστειλε στο Λος Αντζελες για να την πείσει να σταματήσει να του τηλεφωνεί στο Λευκοί Οίκο. Όταν εκείνος θέλησε να διακόψει το δεσμό τους, εκείνη τον απείλησε πως θα αποκάλυπτε τα πάντα σε συνέντευξη Τύπου Ο Μπόμπι επισκέφτηκε τη Μέριλιν στο σπίτι της το απόγευμα της 4ης Αυγούστου 1962, έχοντας μαζί του τον Λόφορντ. Ο τελευταίος βγήκε στην πισίνα, όσο οι δύο τους συζητούσαν στο σπίτι.


 Ύστερα από ένα δεκάλεπτο καβγά, με την Μονρό να απειλεί ότι θα τα αποκαλύψει όλα την επόμενη ημέρα, εκείνη άρπαξε ένα μικρό μαχαίρι και το έτεινε προς τον εραστή της. Ο Λόφορντ της άρπαξε το χέρι και το πέταξε μακριά. «Ο Μπόμπι σκέφτηκε ότι έπρεπε να καλέσουμε τον δρ Γκρίνσον και να του ζητήσουμε να έρθει», διηγήθηκε ο Λόφορντ.

Οι γείτονες είδαν τον Μπόμπι Κένεντι να φεύγει και να επιστρέφει το ίδιο βράδυ, με τους δύο σωματοφύλακές του. Ο ένας της έκανε ηρεμιστική ένεση, ενώ όσο εκείνη ήταν ζαλισμένη ο Κένεντι και ο Λόφορντ έκαναν το σπίτι άνω- κάτω ψάχνοντας το ημερολόγιο. Η ένεση δεν αποδείχθηκε αρκετή για να την ηρεμήσει τελικά, με αποτέλεσμα οι δύο σωματοφύλακες να την κρατούν ακινητοποιημένη στο έδαφος, σκίζοντας τα ρούχα της και δίνοντάς της χάπια. Οι τέσσερις άνδρες αποχώρησαν τελικά και η οικονόμος της Μονρόε την βρήκε στο κρεβάτι, με το κεφάλι της να κρέμεται.

Όταν έφτασε το ασθενοφόρο την βρήκαν γυμνή. Αφού της έδωσαν τις πρώτες βοήθειες, εκείνη κατάφερε να αναπνεύσει πάλι. Τότε εμφανίστηκε ο γιατρός της, ο Γκρίνσον. Σύμφωνα με έναν από τους άνδρες του ασθενοφόρου, ο ψυχίατρος εσκεμμένα έδωσε εντολές και πρώτες βοήθειες στη συνέχεια και έβγαλε από την τσάντα του μία μεγάλη ένεση. Της χορήγησε το φάρμακο με άγριο τρόπο, κάτι που έγινε μπροστά στα μάτια του Λόφορντ- ο οποίος είχε επιστρέψει- και ενός αστυνομικού. «Υπήρχαν πέντε μάρτυρες στη δολοφονία. Τρεις από αυτούς (σ.σ. ο Λόφορντ και οι δύο άνδρες του ασθενοφόρου) δηλώνουν ότι ο Ραλφ Γκρίνσον ήταν υπεύθυνος για το θάνατό της», αναφέρεται μεταξύ άλλων στο νέο βιβλίο.koutipandoras.gr


ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΡΟΕ
«Δε μ' ενοχλεί να ζω στον κόσμο των αντρών, αρκεί να μπορώ να είμαι γυναίκα μέσα σ’ αυτόν»
«Προσπαθώ ν' αποδείξω στον εαυτό μου ότι είμαι άνθρωπος. Μετά ίσως τον πείσω ότι είμαι και ηθοποιός»
«Έχω πολλές φαντασιώσεις για να γίνω νοικοκυρά. Μάλλον κι εγώ είμαι μια φαντασίωση»
«Είναι προτιμότερο να είσαι δυστυχισμένος μόνος, παρά μαζί με κάποιον άλλον»


«Το Χόλιγουντ είναι ένα μέρος όπου θα σου δώσουν 1.000 δολάρια για ένα φιλί και 50 σεντς για την ψυχή σου»
«Το σεξ είναι μέρος της φύσης. Εγώ τα πάω καλά με τη φύση»
«Οι σύζυγοι είναι οι καλύτεροι εραστές όταν απατούν τις γυναίκες τους»
«Κοιτάζοντας πίσω, πιστεύω ότι πάντα υποδυόμουν ένα ρόλο για να μπορώ για λίγο να ζω σ' έναν καλύτερο κόσμο από εκείνον που με περιέβαλε»





























































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube