Η τραγουδίστρια Lady Gaga και ο ηθοποιός Τaylor Kinney αποφάσισαν να πάνε ένα βήμα μπροστά και να αρραβωνιαστούν.
To ζευγάρι γιόρτασε το γεγονός στο εστιατόριο που έχουν οι γονείς της Gaga στη Νέα Υόρκη.
Η Gaga ανέβασε μια φωτογραφία με το δαχτυλίδι που της έδωσε οΤaylor γράφοντας: «Μου έδωσε την καρδιά του την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και είπα ναι».
Οι δυο τους είναι μαζί από το 2011 και γνωρίστηκαν στα γυρίσματα του βίντεο της τραγουδίστριας "Υou and I" !
Άντε και σε λίγα χρόνια πολλά little monsters να τρέχουν στην έπαυλη σας...














Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου