http://happycity-blog.blogspot.gr/2015/02/28.html



Μια από τις τελευταίες και περίεργες επεμβάσεις είναι  η τοποθέτηση ενός πολύ λεπτού εμφυτεύματος από σιλικόνη, στο μάτι μέσω μιας τομής στον κερατοειδή 2,8 χιλιοστών. Η τεχνική αυτή ανακαλύφθηκε από τον Νεοϋορκέζο Δρ Kenneth Rosenthal και ήδη είναι διαδεδομένη και εφαρμόζεται σε πολλές κλινικές των ΗΠΑ.
Η διαδικασία τελειώνει σε 30 λεπτά (και για τα δυο μάτια μαζί) και γίνεται με τοπική αναισθησία ενώ οι ασθενείς μπορούν να επιστρέψουν στο σπίτι την ίδια ημέρα, ενώ σε 1-2 μήνες θα έχουν αναρρώσει πλήρως.Tα εμφυτεύματα δεν επηρεάζουν τη μυωπία ή την πρεσβυωπία, που σημαίνει ότι τα άτομα που πρέπει να φοράνε γυαλιά, θα συνεχίσουν να τα φορούν ακόμα και μετά την επέμβαση.Οι ασθενείς τις πρώτες μέρες δεν επιτρέπεται να οδηγήσουν, να σηκώσουν βαριά αντικείμενα και για τρεις μήνες δεν μπορούν να κολυμπήσουν. Η αλλαγή του χρώματος μπορεί να γίνει όχι μόνο για αισθητικούς λόγους αλλά και για τη θεραπεία παθήσεων, όπως είναι η ετεροχρωμία (όταν το χρώμα των ματιών κάποιου είναι διαφορετικό σε κάθε μάτι).
Αν και θεωρείται ασφαλής επέμβαση, σε κάποιες περιπτώσεις  μπορεί να υπάρξουν επιπλοκές (ε
υαισθησία στο φως, μόλυνση & φλεγμονή) και τότε οι γιατροί αφαιρούν τα εμφυτεύματα!
Εντάξει είναι υπερβολικό & ανατριχιαστικό!Γιατί να ρισκάρει κάποιος να δημιουργήσει πρόβλημα στην όραση του (όποιες και να είναι οι πιθανότητες) ενώ το αποτέλεσμα είναι το ίδιο με την χρήση χρωματιστών φακών επαφής;



 

ΠΡΟΣΟΧΗ:ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube