MADONNA: ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΠΟΠ

https://happycity-blog.blogspot.gr/2016/08/madonna.html

ραγουδίστρια, στιχουργός, μουσικός, παραγωγός, χορεύτρια, ηθοποιός, συγγραφέας, θρύλος. H καλλιτέχνιδα με τα πολλά πρόσωπα, με τους πειραματισμούς, τα ρεκόρ. 
Η Μadonna του Like A Virgin, του Material Girl, του La Isla Bonita, του Erotica, του Vogue, της Evita, του Frozen, του Ray Of Light, του American Life, του Music, του Hung up..
Kάθε δίσκος και μια άλλη προσωπικότητα, ένα διαφορετικό στυλ, ένα μουσικό γεγονός.





Oι θαυμαστές της, πολλοί μουσικoί δημοσιογράφοι, κριτικοί και συγγραφείς θεωρούν την Μαντόνα τη πιο σημαντική γυναίκα καλλιτέχνη όλων των εποχών και δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος ο οποίος θα διαφωνήσει.Ο συγγραφέας Carol Clerk έγραψε γι αυτήν ότι κατά την διάρκεια της καριέρας της έχει ξεπεράσει τον όρο ποπ σταρ για να γίνει ένα παγκόσμιο πολιτιστικό σύμβολο. Το Rolling Stone της Ισπανίας έγραψε έγινε η πρώτη Κυρία της Ποπ στην ιστορία, χρόνια πριν εμφανιστεί το διαδίκτυο. Ήταν παντού, στα πανίσχυρα μουσικά τηλεοπτικά κανάλια, στο ραδιόφωνο, σε εξώφυλλα περιοδικών ακόμα και στα βιβλιοπωλεία. Κάτι που δεν είχαμε ξαναδεί από την εποχή των Beatles.




Η Laura Barcella στο βιβλίο της Madonna and Me: Women Writers on the Queen of Pop (2012) εξήγησε: πράγματι η Μαντόνα άλλαξε τα πάντα στο μουσικό τοπίο, απ' την 80's τάση της μόδας μέχρι και το τι μπορούσε (η δεν μπορούσε) μια ισχυρή ποπ σταρ να πει η κάνει στα μάτια του κοινού. Ο Alan McGee από την εφημερίδα The Guardian αισθάνθηκε ότι η Μαντόνα είναι μια μετα-μοντέρνα τέχνη, που όμοιά της δεν πρόκειται να ξανα δούμε. Ισχυρίστηκε ακόμη ότι η Μαντόνα και ο Michael Jackson δημιούργησαν τους όρους βασίλισσα και βασιλιάς της ποπ. Σύμφωνα με το Forbes και άλλα δημοσιεύματα, Η Μαντόνα είναι μια πολιτιστική εικόνα, και αναμφίβολα μια από τις πιο επιτυχημένες καλλιτέχνιδες όλων των εποχών.







Σύμφωνα με τον Τόνι Sclafani από το MSNBC: αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από τη Μαντόνα, τα περισσότερα μεγάλα αστέρια της μουσικής ήταν ροκάδες και άντρες, μέχρι που έκανε την εμφάνισή της...Όταν οι Beatles εμφανίστηκαν στην Αμερική άλλαξαν το τρόπο με τον οποίο έβλεπε ο κόσμος τις μπάντες στην μουσική. Η Μαντόνα το έκανε με τις γυναίκες. Ο Howard Kramer, διευθυντής του Rock and Roll Hall of Fame είπε η Μαντόνα άνοιξε τον δρόμο για τις γυναίκες στην μουσική. 







Δείτε ακόμη: BILLBOARD MUSIC AWARDS 2016: ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΣ MADONNA ΣΤΟΝ PRINCE

Οι Britney Spears, Christina Aguilera, Kylie Minogue, Spice Girls, Destiny's Child, Jennifer Lopez και Pink μεγάλωσαν ακούγοντας και θαυμάζοντας την Μαντόνα και αποφάσισαν ότι ήθελαν να της μοιάσουν. Το 2010, το περιοδικό Time τη συμπεριέλαβε στη λίστα με τις 25 πιο ισχυρές γυναίκες του προηγούμενου αιώνα, όπου περιείχε μόνο δύο τραγουδίστριες, αυτήν και την Αρίθα Φράνκλιν, ενώ έφτασε στο νούμερο ένα στην λίστα του VH1 για τις 100 γυναίκες της μουσικής. Η Strawberry Saroyan δήλωσε: Μπορείτε να διαχωρίσετε τη μουσική της Μαντόνα και την εικόνα της αλλά γιατί να το κάνετε; Για μένα, είναι μια αφηγήτρια, μια πολιτιστική πρωτοπόρος, και το σημαντικότερο πράγμα είναι τα μηνύματα που περνάει μέσω της μουσικής, των βίντεο και της εικόνας της. Η ικανότητα να περνά μηνύματα πέρα απ' τη μουσική της είναι και η κληρονομιά της". Ο Stephen Thomas Erlewine πρόσθεσε ότι Ήταν η πρώτη γυναίκα τραγουδίστρια που κατάφερε έχει τον πλήρη έλεγχο της μουσικής και της εικόνα της.





Η χρήση ερωτικής και προκλητικής εικόνας ωφέλησε την καριέρα της και δημιούργησε διαλόγους και απορίες για την σεξουαλικότητα και τον φεμινισμό. Ξεκίνησε μια επανάσταση στη μουσική...οι στάσεις και οι απόψεις της σχετικά με το σεξ, το γυμνό, το στυλ και την σεξουαλικότητα ανάγκασε το κοινό να καθίσει και να σκεφτεί. H ίδια είχε πει ότι η προκλητικότητα κάνει τους ανθρώπους να σκέφτονται. Στο In Doing Gender in Media, Art and Culture (2009) οι συγγραφείς παρατήρησαν ότι η Μαντόνα ως γυναίκα, διασημότητα, τραγουδίστρια και ποπ είδωλο, είναι σε θέση να προκαλέσει διαταραχές και συζητήσεις για τον φεμινισμό. Οι φεμινιστές την θεωρούν ως ένα σχεδόν ιερό φεμινιστικό είδωλο.




Αναγνωρίζεται ως ιδιοφυία στον επιχειρηματικο κλάδο αφού σύμφωνα με δημοσιεύματα, την πρώτη δεκαετία της καριέρας της έβγαλε πάνω 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Morton την χαρακτηρίζει ως έναν άνθρωπο καιροσκοπικό, άπληστο, αδίστακτο, που χειραγωγεί τους άλλους και δεν σταματάει μέχρι να πάρει αυτό που θέλει. Αυτό μπορεί να να σε κάνει να χάσεις τους κοντινούς σου ανθρώπους αλλά ποτέ δεν την ένοιαζε.

Αντιπαθής στους περισσότερους όμως όλοι της αναγνωρίζουν το πείσμα, το ταλέντο και την εργατικότητα.
Κατάφερε μέσα στα τόσα χρόνια καριέρας να βρίσκεται πάντα στην κορυφή χωρίς να έχει το φοβερό ταλέντο στην φωνή αλλά στο μυαλό.

Δείτε ακόμη: ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΣ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ MADONNA ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ «NEW YORK TIMES BEST SELLER»




Το 2000, το Βιβλίο Ρεκόρ Γκίνες αναγνώρισε τη Madonna ως την πιο επιτυχημένη τραγουδίστρια όλων των εποχών, με πωλήσεις δίσκων πάνω από 300 εκατομμύρια παγκοσμίως. Σύμφωνα με δελτίο τύπου της Warner Bros σχετικά με το album Confessions on A Dance Floor "με πωλήσεις που ανέρχονται σε πάνω απο 200 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως, η Μαντόνα είναι η πιο ακριβοπληρωμένη τραγουδίστρια όλων των εποχών, σύμφωνα με το βιβλίο Guiness 2007, καθώς και το Billboard Magazine". Το περιοδικό Forbes έχει υπολογίσει της περιουσία της κοντά στα $325 εκατομμύρια. Kαι οι περιοδείας έχουν κάνει ρεκόρ 
εισπράξεων.



Η Confessions Tour (2006) εκανε εισπραξεις 200.000.000$ , ακολούθησε η Sticky & Sweet Tour (2008-2009) η οποία έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ, κάνοντας την Sticky & Sweet Tour την πιο κερδοφόρα περιοδεία από σόλο καλλιτέχνη (άνδρα και γυναίκα) με κέρδη που ξεπερνούν τα $407.713.266 και τους θεατές να φτάνουν τους 3.545.899 σε 85 σταθμούς.

H επόμενη ''Rebel Heart tour'' δεν είχε την επιτυχία των προηγούμενων, με τα έσοδα να αγγίζουν τα 170.000.000$.
Αυτή ήταν η τρίτη συνεργασία της Μαντόνα με την Live Nation, με τις εισπράξεις των δύο προηγούμενων περιοδειών να φτάνουν τα 713 εκατομμύρια μόνο από τις πωλήσεις εισιτηρίων, 173 συναυλίες και πάνω από 5,7 εκατομμύρια εισιτήρια τα οποία ξεπούλησαν. Ενώ όλες οι περιοδείες της  έχουν αποφέρει συνολικά έσοδα πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια!!!Γι αυτό παραμένει Βασίλισσα της ποπ.





Δείτε ακόμη: ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Η ΜΑDONNA NA ΓΡΑΨΕΙ (ΠΑΛΙ) ΙΣΤΟΡΙΑ;




Η ζωή & η τεράστια καριέρα της

Η Αμερικανίδα Madonna Louise Ciccone (16 Αυγούστου, 1958) γεννήθηκε στο Bay City του Michigan.
Συνήθως αναφέρεται ως η "Βασίλισσα της Ποπ", "Madge (Ματζ)", "Material Girl ". Είναι γνωστή για τα πρωτοπωριακά μουσικά της video, καθώς και την χρήση πολιτικών, θρησκευτικών και σεξουαλικών συμβόλων στην δουλειά της.
Είναι το τρίτο ανάμεσα στα έξι παιδιά του Silvio "Tony" P.Ciccone και της Madonna Louise Fortin. 

Μεγάλωσε με καθολικές αρχές στα προάστια του Ντιτρόιτ. Η μητέρα της πέθανε από καρκίνο του μαστού στην ηλικία των τριάντα ετών (1 Δεκεμβρίου 1963) και αυτό, όπως λέει η ίδια, σημάδεψε ανεπανόρθωτα τη ζωή της. Ο πατέρας της αργότερα παντρεύτηκε την οικονόμο του σπιτιού, την Joan Gustafson και μαζί απέκτησαν δύο παιδιά. Έπεισε τον πατέρα της να την αφήσει να παρακολουθήσει μαθήματα μπαλέτου. Με τον τότε δάσκαλο της Κρίστοφερ Φλιν (Christopher Flynn) επισκέπτονταν Gay Bars. Φοίτησε στο Λύκειο του Ρότσεστερ Άνταμς (Rochester Adams High School) όπου ήταν από τις καλύτερες μαθήτριες, καθώς και μέλος της ομάδας μαζορέτων.




Το 1976 , μόλις αποφοίτησε από το σχολείο, έλαβε μία υποτροφία για σπουδές χορού στο πανεπιστήμιο του Michigan. Ένα χρόνο αργότερα εγκατέλειψε το κολέγιο και πήγε στη Νέα Υόρκη, για να κάνει καριέρα ως χορεύτρια. Η ίδια έχει πει:

“ Όταν πήγα στην Νέα Υόρκη, ήταν η πρώτη φορά που ανέβαινα σε αεροπλάνο, η πρώτη φορά που έπαιρνα ταξί, η πρώτη φορά για όλα. Και ήρθα με 35 δολάρια στο πορτοφόλι μου. Είναι το πιο γενναίο πράγμα που έκανα στη ζωή μου ”
Είχε πολύ λίγα χρήματα, και για λίγο καιρό ζούσε στην εξαθλίωση, κάνοντας χαμηλόμισθες δουλειές, συμπεριλαμβανομένης και μιας θέσης στα Ντάνκιν Ντόνατς (Dunkin' Donuts). Διδάχτηκε χορό από απο την Μάρθα Γκράχαμ (Martha Graham) και την Περλ Λάνγκ (Pearl Lang).
Κατά την διάρκεια της περιοδείας του Γάλλου καλλιτέχνη Πάτρικ Χερνάντεζ (Patrick Hernandez) το 1979, στην οποία συμμετείχε, γνώρισε και ερωτεύτηκε τον μουσικό Νταν Γκίλροϊ (Dan Gilroy), με τον οποίο αργότερα δημιούργησαν το ροκ συγκρότημα "Breakfast Club". Σε αυτό εκτός από φωνητικά, έπαιζε κιθάρα και ντραμς, πριν να δημιουργήσει το συγκρότημα Emmy το 1980 όπου ο ντράμερ Στίβεν Μπρέϊ (Stephen Bray) ήταν και πρώην φίλος της. Εκείνη και ο Μπρέϊ έγραψαν και παρήγαγαν μουσικά κομμάτια που τράβηξαν την τοπική προσοχή των κλαμπ της Νέας Υόρκης. Ο DJ και παραγωγός Μαρκ Κέϊμινς (Mark Kamins) εντυπωσιάστηκε απο τα ντέμο που είχε ηχογραφήσει, έτσι τα έδειξε στον ιδιοκτήτη της εταιρίας Σάϊρ Ρέκορντς (Sire Records), τον Σέϊμουρ Στέϊν (Seymour Stein.)




Το 1982 υπέγραψε συμβόλαιο με τη Sire Records (μια καινούργια εταιρία που άνηκε στην Warner Bors Records) στις ΗΠΑ, που της απέφερε $5,000 για κάθε τραγούδι. Η πρώτη της κυκλοφορία (24 Απριλίου 1982) το single "Everybody", του οποίου τους στίχους έγραψε η ίδια ενώ την παραγωγή έκανε ο Mark Kamins, έγινε hit στο Billboard Hot Dance/Club Chart αλλά δεν κατάφερε να έχει απήχηση στο Billbοard Hot 100. Παίχτηκε επίσης πολύ στους R&Β ραδιοφωνικούς σταθμούς των Ηνωμένων Πολιτειών, οδηγώντας πολλούς να υποθέσουν ότι η Μαντόνα ήταν έγχρωμη τραγουδίστρια. Το διπλό 12" single βινύλιο που ακολούθησε το 1983, με τα τραγούδια Burning Up και Physical Attraction, έγινε μεγάλη επιτυχία στα Χορευτικά Charts. Αποτέλεσμα ήταν να πεισθούν τα διοικητικά στελέχη της Sire Records να χρηματοδοτήσουν ένα άλμπουμ.


Δείτε ακόμη: Η MADONNA ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΣΚΗΝΗ




Το ντεμπούτο της έγινε με το άλμπουμ Madonna (1983), που ήταν μια συλλογή από χορευτικά τραγούδια , που αρχικά η παραγωγή του ξεκίνησε από τον Ρέτζι Λούκας (Reggie Lucas). Ωστόσο όμως, κατά την διάρκεια της συνεργασίας τους κατάλαβαν ότι δεν μπορούσαν να δουλέψουν αποτελεσματικά μαζί. Έτσι, ύστερα απο την αρχική του παραγωγή, η Μαντόνα πήγε το άλμπουμ στο τότε φίλο της Τζον Μπένιτεζ (John Benitez) ο οποίος εκτός από τα ρεμίξ, ξανά σχεδίασε το άλμπουμ. Έφτασε στο νούμερο οκτώ στα Album Charts των Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ περιείχε 3 επιτυχημένα Hot 100 singles, τα "Holiday", "Bordeline" και "Lucky Star". Τότε, ο δίσκος πούλησε τρια εκατομμύρια, με το ένα απο αυτά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Από τότε έχει φτάσει περίπου τα δεκατρία εκατομμύρια σε πωλήσεις παγκοσμίως.


Καθώς η φήμη της Μαντόνα μεγάλωνε, χιλιάδες έφηβα κορίτσια άρχισαν να επηρεάζονται απο την μόδα που προμόταρε διαμέσου φωτογραφήσεων, μουσικών βίντεο και ζωντανών εμφανίσεων. Το ξεχωριστό αυτό στυλ, που συμπεριελάμβανε μπλούζες απο δαντέλα, φούστες πάνω απο Κάπρι παντελόνια, μακριές κάλτσες, κοσμήματα με τον χριστιανικό σταυρό και αποχρωματισμένα μαλλιά, έγινε το θυληκό fashion trend των 80's.


Ο επόμενος δίσκος της, Like a Virgin (1984), ήταν μια διεθνής επιτυχία και έγινε ο πρώτος της δίσκος που έφτασε νούμερο ένα στο Album Chart των Ηνωμένων Πολιτειών. Η επιτυχία του όμοτιτλου τραγουδιού, που έγινε νούμερο 1 στις ΗΠΑ (με διαμονή έξι εβδομάδων στην κορυφή του Billboard Hot 100 Singles Chart! μαζί με τα εξίσου επιτυχημένα singles Material Girl (που έφτασε #2 στις ΗΠΑ, χάνοντας την πρωτιά απο το "We Are The World"), Angel και Dress You Up, οδήγησε το αλμπουμ να πουλήσει 12 εκατομμύρια παγκοσμίως, και ως σήμερα έχει φτάσει τα 24. 


Δείτε ακόμη: Η MADONNA ΔΑΚΡΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ 15ΧΡΟΝΟ ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ 

 

Η εμφάνιση της στα MTV Video Music Awards, όπου τραγουδούσε το Like A Virgin πάνω σε μια γαμήλια τούρτα φορώντας ένα συνδυασμό κορσάζ/νυφικού, δαντελένιες μακριές κάλτσες, ζαρτιέρες και το τότε σήμα κατατεθέν της, την ζώνη "Boy Toy" (σε ελεύθερη μετάφραση "Παιχνίδι Για Αγόρια"), ήταν η πρώτη από τις πολλές εμφανίσεις της που βοήθησε να μεγαλώσει το fun club της, παρόλο που ενόχλησε κάποιους κριτικούς, οι οποίοι πίστευαν πως η προκλητικότητα της προσπαθούσε να κρύψει το γεγονός ότι δεν είχε ταλέντο.



Το 1985, η Madonna έκανε την πρώτη της εμφάνιση σε mainstream ταινία, το "Vision Quest", όπου είχε ένα μικρό ρόλο ως τραγουδίστρια σε ένα κλαμπ. Το soundtrack της ταινίας περιείχε το δεύτερο νούμερο 1 ποπ hit της, την μπαλάντα "Crazy For You", η οποία μάλιστα προτάθηκε για "Grammy", καθώς και το Gambler, που είχε μεγάλη επιτυχία στην Μεγάλη Βρετανία.

Η Madonna ξεκίνησε την περιοδεία της στις ΗΠΑ (The Virgin Tour) το 1985, με support τους Beastie Boys.

Ο δίσκος True Blue (1986) παρουσίασε μία εικόνα περισσότερο ώριμη μουσικά και θεματολογικά, προτρέποντας το περιοδικό Rolling Stone να δηλώσει, "τραγουδώντας καλύτερα από ποτέ, η Madonna προβάλλει την αξίωση της ως η ποπ ποιήτρια της μικρομεσαίας Αμερικής". Ο δίσκος συμπεριλάμβανε την εκφραστική μπαλάντα "Live to tell", που έγραψε για την ταινία At Close Range, όπου πρωταγωνιστούσε ο τότε σύζυγος της Σον Πεν. Στο δίσκο συνεργάστηκε με το συνθέτη Patrick Leonard, που αργότερα θα γινόταν μακροχρόνιος συνεργάτης και φίλος της. Το True Blue έφτασε στο #1 σε τριάντα χώρες, με 26 εκατομμύρια πωλήσεις.



Το 1987, η Madonna πρωταγωνίστησε στην ταινία Who’s that girl και το ομότιτλο τραγούδι έγινε το έκτο #1 στις ΗΠΑ. Την ίδια χρονιά ξεκίνησε την επιτυχημένη Who’s that girl περιοδεία, όπου σημειώθηκε η πρώτη διαμάχη με το Βατικανό, όταν ο Πάπας προέτρεψε τους θαυμαστές της να μην παρακολουθήσουν τις συναυλίες της στην Ιταλία. Εκείνο το χρόνο η Madonna κυκλοφόρησε ένα remixed άλμπουμ (You can dance).

Έως την κυκλοφορία του επόμενου της δίσκου, η Μαντόνα θεωρούνταν ήδη μια απο τις μεγαλύτερες παγόσμιες σταρ. 

Δείτε ακόμη: ΠΟΙΑ ΝΟ1 ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ Η MADONNA; 



Το όνομα του ήταν Like a Prayer (1989)και παρουσίασε περισσότερο στοχαστικούς και προσωπικούς στίχους και ένα πιο ώριμο φωνητικό ύφος. Συνεργάστηκε με τον Prince σε τρία τραγούδια και έλαβε πολύ θετικές κριτικές προσελκύοντας ένα πιο ώριμο κοινό. Το Rolling Stone τότε έγραψε ότι ο δίσκος είναι "μια απόδειξη όχι μόνο ότι η Madonna πρέπει να αντιμετωπίζεται σοβαρά ως καλλιτέχνης αλλά και ότι είναι μία από τις πιο αναγκαίες φωνές των 80’ς". Το βίντεο του Like a Prayer περιείχε πολλά καθολικά σύμβολα και καταδικάστηκε από το Βατικανό ως «βλάσφημο». Αν και το βίντεο αποκήρυσσε το ρατσισμό, επικρίθηκε για τη χρήση συμβόλων, όπως τα στίγματα και η ανάφλεξη σταυρών. Παρ' όλα αυτά το άλμπουμ σημείωσε τεράστια επιτυχια παγκοσμίως πουλώντας πάνω από 20 εκατομμύρια.


Το 1990, η Madonna έπαιξε το ρόλο της Breathless Mahoney στην κινηματογραφική μεταφορά της σειράς κωμικών βιβλίων Dick Tracy στο πλευρό του Warren Beatty. Για την προώθηση της ταινίας κυκλοφόρησε το I’m Breathless, με τραγούδια εμπνευσμένα από τη δεκαετία του 1930. Συμπεριλάμβανε τον #1 χορευτικό ύμνο “Vogue”, ένα αφιέρωμα στα αστέρια του Χόλιγουντ .


Επιπλέον, εκείνη τη χρονιά, κυκλοφόρησε τον πρώτο greatest hits δίσκο της, The Immaculate Collection, που περιείχε δύο νέα τραγούδια (“Justify my love”, “Rescue Me”). Το βίντεο του Justify my love κρίθηκε αρκετά τολμηρό από το MTV και έτσι απαγορεύτηκε, όντας το πρώτο κλιπ που είχε τέτοιου είδους μεταχείριση. Η Warner Bros Records κυκλοφόρησε το βίντεο, το οποίο έγινε ένα από τα πιο επιτυχημένα (εμπορικά) όλων των εποχών. Το τραγούδι έφτασε στο #1 των τσαρτς στις ΗΠΑ.



Το 1991, ακολούθησε το ντοκιμαντέρ Truth or Dare,(επίσης γνωστό και ως In Bed with Madonna εκτός ΗΠΑ)το οποίο είναι ο προκάτοχος του I'm Going To Tell You A Secret, και, εκτός απο κάποια στγμιότυπα της Blonde Ambition Tour, περιλαμβάνει αρκετό υλικό απο τα παρασκήνια, επεξεργασμένο με ασπρόμαυρο φίλτρο. Παράλληλα συμμετείχε στην ταινία A League of their Own. για την οποία έγραψε το “This Used to be my Playground”, που έγινε το δέκατο #1 στις ΗΠΑ.



Δείτε ακόμη: H MADONNA EΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ ΗΟΤ 100 ΤΟΥ BILLBOARD





Το 1992, η Madonna κυκλοφόρησε ένα προκλητικό βιβλίο επονομαζόμενο SEX, το οποίο έδωσε τροφή στα media, καθώς όλοι νόμιζαν ότι η Μαντόνα "το είχε παρατραβήξει"

Ύστερα κυκλοφόρησε το Erotica (1992), το οποίο θεωρήθηκε ως ένας πολύ προκλητικό δίσκος αλλά στην πραγματικότητα συμπεριλάμβανε μόνο 3 (από 14) τραγούδια σεξουαλικού περιεχομένου. Οι κριτικοί, αφήνοντας στην άκρη την προκλητικότητα κάποιων στίχων, αποφάνθηκαν πως απο τεχνικής πλευράς ο δίσκος είναι πολύ καλός. Το άλμπουμ κυκλοφόρησε σε δύο versions, μια κανονική, και μια δεύτερη χωρίς το τραγούδι Did You Do It? Σε καμία απο τις δύο δεν περιλαμβάνονται οι στίχοι του.

Πρωταγωνίστησε στην ταινία "Body Of Evidence", η οποία μάλιστα κατηγορήθηκε ότι ήταν μια αντιγραφή του "Βασικού Ενστίκτου"!

Η περιοδεία της The Girlie Show (1993) ήταν η πιο προκλητική και αμφισβητήσιμη που έχει κάνει ως τώρα, και η οποία είχε συνολικά έσοδα 60.2 εκατομμύρια δολάρια.
Μετά την περίοδο σεξ, η Madonna κυκλοφόρησε το έκτο άλμπουμ της, Bedtime Stories (1994), παραγωγής Nellee Hooper και Dallas Austin. Έγινε επιτυχία στην Ευρώπη, Αυστραλία και ΗΠΑ και ήταν υποψήφιο για Grammy στην κατηγορία Καλύτερο Ποπ Άλμπουμ. Με το τραγούδι Bedtime story, εν μέρει γραμμένο από την Björk, ο δίσκος έδωσε μια ιδέα για το τι θα ακολουθούσε μουσικά τα επόμενα χρόνια.

Δείτε ακόμη: MADONNA: H ΣΕΞΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ COSMOPOLITAN


Στα τέλη του 1995, η Madonna κυκλοφόρησε το Something to Remember, μία συλλογή με τις καλύτερες μπαλάντες της, που συμπεριλάμβανε τρία νέα κομμάτια, όπως η διασκευή στο “I Want You” του Marvin Gaye, σε συνεργασία με τους Massive Attack, και το “You’ll see”.

Το 1996 κυκλοφόρησε η πιο πετυχημένη της ταινία, Evita. Το soundtrack της ταινίας έγινε το δωδέκατο πλατινένιο άλμπουμ της, με δύο πολύ πετυχημένα τραγούδια – “Don’t cry for me Argentina”, “You must love me” – το δεύτερο κέρδισε και το Όσκαρ για το Καλύτερο Τραγούδι για Ταινία. Η ίδια επίσης κέρδισε και Χρυσή Σφαίρα ως η Καλύτερη Ηθοποιός σε Μιούζικαλ ή Κωμωδία.



Το έβδομο άλμπουμ της Madonna, Ray of light (1998), συνδύασε προσωπικούς και ενδοσκοπικούς στίχους με ανατολίτικους ήχους, down-tempo, ηλεκτρονική ενορχήστρωση και τα έγχορδα όργανα του Craig Armstrong. Κέρδισε τις καλύτερες κριτικές της καριέρας της. Το Rolling Stone εγκωμίασε την ίδια και τον William Orbit (συμπαραγωγός) για τη “δημιουργία του πρώτου ποπ δίσκου που αγκάλιασε επιτυχημένα την techno” δηλώνοντας ότι μουσικά το Ray of light είναι ο πιο “περιπετειώδης δίσκος της”. Ο δίσκος κέρδισε 4 βραβεία Grammy και κατατάχθηκε στο #363 στη λίστα του Rolling Stone με τα 500 Καλύτερα Άλμπουμ όλων των εποχών. Η Madonna συνέχισε την επιτυχία του Ray of light με το σινγκλ “Beautiful Stranger” που έγραψε με τον Orbit για την ταινία Austin Powers: Ο κατάσκοπος που με κουτούπωσε (1999).



Το 2000 κυκλοφόρησε η ταινία The Next Best Thing, που ήταν μία εμπορική απογοήτευση και πήρε κακές κριτικές. Η Madonna συνείσφερε δύο τραγούδια για το soundtrack της ταινίας, το “Time stood still” και το “American pie”, μία χορευτική διασκευή στο κομμάτι του Don McLean. Με το Music (2000), το όγδοο άλμπουμ της, η Madonna επέστρεψε στο πνεύμα της χορευτικής ποπ και house μουσικής. Εν τούτοις, διατήρησε την ενδοσκοπική δριμύτητα του Ray of light σε κομμάτια όπως το Paradise (Not for me) και εισήγαγε κιθάρες για μία πιο folk νότα (“Don’t tell me”, “Gone”) σε συνεργασία με το Γάλλο μουσικό της house Mirwais Ahmadzai.


Δείτε ακόμη: ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΜΑΝΤΟΝΑ ΣΤΟ ΣΙΝΕΜΑ (ΚΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ)!





Το τρίτο σινγκλ του άλμπουμ “What it feels like for a girl” συνοδεύτηκε από ένα βίντεο που σκηνοθέτησε ο πρώην σύζυγος της, Guy Ritchie, και απαγορεύτηκε από το MTV και το VH1 λόγω των βίαιων σκηνών του. Φυσικά η Madonna κυκλοφόρησε το βίντεο στην αγορά και έγινε το πιο εμπορικό βίντεο όλων των εποχών.

Το 2001 ξεκίνησε την περιοδεία της Drowned World Tour, την πρώτη μετά από οχτώ χρόνια. Η επιτυχία της περιοδείας αυτής καταγράφηκε σε DVD και συνέπεσε με την κυκλοφορία του δεύτερου greatest hits άλμπουμ της, GHV2. Το 2002 έγραψε και ερμήνευσε το θεματικό τραγούδι της ταινίας James Bond, Die another day όπου είχε ένα μικρό ρόλο ως δασκάλα ξιφασκίας.


Το ένατο άλμπουμ της Madonna, American Life (2003), στο οποίο οι στίχοι ήταν εμπνευσμένοι από τις πτυχές του αμερικάνικου ονείρου, της δόξας, του πλούτου και της κοινωνίας, δίχασε τους κριτικούς. Αναμφισβήτητα το πιο τολμηρό και μουσικά ακραίο άλμπουμ της, το American Life, σε συνεργασία με τον Mirwais Ahmadzai, παρουσίασε μία πιο σκοτεινή πλευρά της τραγουδίστριας. Το μουσικό βίντεο για το πρώτο σινγκλ, “American life”, προκάλεσε διαμάχη στις ΗΠΑ, καθώς περιείχε σπλαγχνικές σκηνές απεικονίζοντας τον πόλεμο με εκρήξεις και αίμα (τον ίδιο καιρό είχε εισβάλλει ο αμερικανικός στρατός στο Ιράκ). Η Madonna το απέσυρε και παρουσίασε μία άλλη έκδοση του, δείχνοντας την ίδια να τραγουδάει μπροστά από διάφορες σημαίες από όλο τον κόσμο.

Παρ’όλο που ο δίσκος ήταν ο χαμηλότερος σε πωλήσεις στην καριέρα της, έγινε #1 στις ΗΠΑ.

Το 2004 η Madonna έκανε την πιο πετυχημένη περιοδεία της χρονιάς (The Re-Invention Tour). Την ίδια χρονιά μπλέχτηκε σε μία δικαστική διαμάχη με τη Warner Music Group, με την οποία μοιραζόταν τη δισκογραφική Maverick. Η διαμάχη έληξε με τη Warner Music Group να αγοράζει τις μετοχές της Madonna. Τον Ιανουάριο 2005 η Madonna ερμήνευσε το Imagine του John Lennon για την τηλεοπτική συναυλία “Tsunami Aid: A Concert of Hope”, με την οποία συγκεντρώθηκαν χρήματα για τα θύματα του τσουνάμι στην Ασία.

Το δέκατο άλμπουμ της, Confessions on a Dance Floor (2005), δημιουργήθηκε ως ένα συνεχές μιξάρισμα χορευτικών τραγουδιών, με μουσικά στοιχεία των 70’s αλλά και του δικού της παλαιότερου ρεπερτορίου, με την παραγωγή του Stuart Price. Ο δίσκος έφτασε την κορυφή σε 41 χώρες και έχει πουλήσει 12 εκατομμύρια αντίτυπα από την κυκλοφορία του (Νοέμβριος 2005). Η δουλειά αυτή δέχτηκε πολύ θετικές κριτικές, όμοιες μ’αυτές του Ray of light. Το “Hung up”, το οποίο περιείχε ένα δείγμα από το “Gimme! Gimme! Gimme!” των ABBA, έγινε το πιο πετυχημένο σινγκλ της καριέρας της. Το δεύτερο σινγκλ “Sorry” έγινε το δωδέκατο #1 στη Μεγάλη Βρετανία. Ακολούθησε το “Get together” που έγινε το τριακοστό έκτο #1 χορευτικό χιτ στις ΗΠΑ. Το τέταρτο και τελευταίο σινγκλ του άλμπουμ είναι το “Jump” (Οκτώβριος 2006).




Στα μουσικά βραβεία Αρίων που έγιναν την τρίτη 28 Μαρτίου 2006 και μεταδόθηκαν απο το MEGA channel κέρδισε δύο βραβεία. Βραβείο για το υψηλότερο σε πωλήσεις single ξένου ρεπερτορίου για το τραγούδι Hung up, και βραβείο για τον υψηλότερο σε πωλήσεις δισκο ξένου ρεπερτορίου για το άλμπουμ Confessions on a dance floor. Κέρδισε και τα δύο βραβεία ξένου καλλιτέχνη.


Η περιοδεία της, Confessions Tour, ξεκίνησε στα τέλη του Μαΐου 2006 και έγινε η μεγαλύτερη περιοδεία στην ιστορία από γυναίκα καλλιτέχνη (193,7 εκατομμύρια δολάρια). Όμως, προκάλεσε διαμάχες όταν χρησιμοποίησε θρησκευτικά σύμβολα στη σκηνή, όπως τη σταύρωση κατά τη διάρκεια του “Live to tell”. Η περιοδεία τελείωσε στις 21 Σεπτεμβρίου 2006 στο Τόκιο.

Η Madonna κυκλοφόρησε το 2008 το νέο της άλμπουμ με τίτλο "Hard Candy" σε συνεργασία με τον Timbaland και το Justin Timberlake. Το πρωτο σινγκλ του αλμπουμ,"4 Minutes" εγινε μεγαλη επιτυχια.

Η Μαντόνα ερμήνευσε 4 τραγούδια της στη συναυλία Live Earth που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο. Τα τραγούυδια ήταν τα:Hey You, Ray Of Light, La Isla Bonita και Hung Up. Και ήταν εκείνη η οποία έκλεισε τη βραδιά της 7ης Ιουλίου 2007 (07.07.07) στο Wembley Stadium.




Στα βραβεία Αρίων|6 του 2007 κερδισε για δεύτερη συνεχή χρονιά τα βραβεια για το υψηλότερο σε πωλήσεις single ξένου ρεπερτορίου για το τραγούδι Hung up, και βραβείο για τον υψηλότερο σε πωλήσεις δισκο ξένου ρεπερτορίου για το άλμπουμ Confessions on a dance floor.


Το 2008 μπήκε στην Αίθουσα της Δόξας του Ροκ εν Ρολ.

Στις 27 Σεπτεμβρίου 2008 η Μαντόνα πραγματοποίησε συναυλία στην Ελλάδα, για πρώτη φορά κατα τη διάρκεια της καριέρας της, στα πλαίσια της περιοδείας της Sticky & Sweet Tour με τους θεατες να αγγίζουν τους 75.637 και εισπράξεις που φτάνουν τα 9.030.440$, κανοντας την Αθήνα τη συναυλία με τους περισσότερους θεατες απο όλους τους άλλους σταθμούς της περιοδείας της, και μια απο τις πιό κερδοφόρες συναυλίες της στα πλαίσια της Sticky & Sweet Tour.

Η περιοδεία της Sticky & Sweet Tour(2008-2009) έσπασε το προηγούμενο ρεκορ που κατείχε η ίδια για την πιο κερδοφόρα περιοδεία απο γυναίκα καλλιτέχνη απο την προηγούμενη περιοδεία της The Confessions Tour κάνοντας έτσι την Sticky & Sweet Tour την πιο κερδοφόρα περιοδεία απο σόλο καλλιτέχνη (άνδρα και γυναίκα) με κέρδη που ξεπερνούν τα $407.713.266 και τους θεατές να φτάνουν τους 3.545.899 σε 85 σταθμούς.


Το Σεπτέμβριο του 2009 η Μαντόνα κυκλοφόρησε το Celebration, ένα άλμπουμ με τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας της. Το άλμπουμ αυτό είχε επίσης και δύο νέα κομμάτια, το Celebration και το Revolver. Ήταν ουσιαστικά το τελευταίο άλμπουμ που έβγαλε με τη δισκογραφική εταιρία Warner Bros. Records.



Στο τέλος των 2000's ανακυρήχθηκε η καλλιτέχνης με τις περισσότερες πωλήσεις της δεκαετίας στην Αμερική και η πιο πολυπαιγμένη καλλιτέχνης στην Αγγλία. Το Billboard επίσης την ανακήρυξε, τρίτη top-touring καλλιτέχνη της δεκαετίας -πίσω απ' τους The Rolling Stones και τους U2- με έσοδα πάνω από 801 εκατομμύρια δολάρια, 6,3 εκατομμύρια θεατές και 244 sold-out shows από 248. Τέλος, την ονόμασαν ως την "celebrity" που έχει απασχολήσει περισσότερο τα ΜΜΕ αυτήν την δεκαετία, με 46,017 άρθρα.


Τον Ιανουάριο του 2010 ερμήνευσε το Like A Prayer για τους σεισμοπαθείς στην Αϊτή (Hope for Haiti Now: A Global Benefit for Earthquake Relief Concert). Τον Απρίλιο του 2010 κυκλοφόρησε το τρίτο live άλμπουμ της Sticky & Sweet Tour, που ήταν η πρώτη κυκλοφορία της από την Live Nation. Αργότερα ανακοίνωσε τα σχέδια της για την δεύτερη ταινία της, W.E.. Επίσης, επέτρεψε στην αμερικανική τηλεοπτική σειρα, Glee να χρησιμοποιήσουν τραγούδια της για την παραγωγή ενός επεισοδίου αφιερωμένο σ' αυτήν.


Το επεισόδιο ονομάστηκε "The Power of Madonna" (Η Δύναμη της Μαντόνα), ενώ η ίδια δήλωσε πως το βρήκε "λαμπρό σε κάθε επίπεδο", εγκωμιάζοντας το μήνυμα της ισότητας.

Κυκλοφόρησε τη “Material Girl Collection”, μια σειρά ρούχων, την οποία σχεδίασε μαζί με την κόρη της Lourdes Leon. Η σειρά ρούχων ήταν εμπνευσμένη από το punk-girl στυλ της Madonna τη δεκαετία του 1980 και κυκλοφόρησε απ’ τα Macy’s. Ανακοίνωσε τα σχεδία της για να ανοίξει μια σειρά γυμναστηρίων σε όλο τον κόσμο.



Ονομάστηκε Hard Candy Fitness και είναι μια εταιρική σχέση μεταξύ της Μαντόνα, τον μάνατζέρ της Guy Oseary και τον Mark Mastrov, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της 24ης Fitness Hour. Το πρώτο γυμναστήριο άνοιξε στο Μεξικό τον Νοέμβριο του 2010. [202]Το Νοέμβριο του 2011, η Μαντόνα με την MG Icon ανακοίνωσαν την κυκλοφορία μιας δεύτερης σειράς ρούχων που ονομάζεται "Truth or Dare by Madonna" και περιλαμβάνει υποδήματα, εσώρουχα, αρώματα και αξεσουάρ.




Η ταινία της W.E., μια βιογραφική ταινία με υπόθεση μια ιστορία αγάπης ανάμεσα στον βασιλιά Edward VIIΙ και την Wallis Simpson, έκανε πρεμιέρα εκτός συναγωνισμού τον Σεπτέμβριο του 2011 στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας και έλαβε μεικτές κριτικές. Συνέβαλε και την μπαλάντα "Masterpiece" στο soundtrack της ταινίας, το οποίο της χάρισε Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού τον Ιανουάριο του 2012. Τον Ιούνιο του 2011 ο Guy Oseary, μάνατζερ της Μαντόνα, επιβεβαίωσε μέσα απ’ το Twitter ότι η Μαντόνα έχει ξεκινήσει την ηχογράφηση του δωδέκατου studio άλμπουμ της. Αργότερα η ίδια επιβεβαίωσε ότι το άλμπουμ της θα κυκλοφορήσει πριν από την άνοιξη του 2012.


Τον Φεβρουάριο του 2012 εμφανίζετε στο ημίχρονο του Super Bowl XLVI , με σπέσιαλ εμφανίσεις από τους LMFAO, Nicki Minaj, MIA και Cee Lo Green. Έγινε το ημίχρονο του Super Bowl αλλά και η εκπομπή γενικότερα με την μεγαλύτερη τηλεθέαση στην Αμερική εκείνη την στιγμή, (114 εκατομμύρια).Έσπασε ρεκόρ στο Twitter με 10.245 μηνύματα ανά δευτερόλεπτο την ώρα που εμφανίστηκε. Το δωδέκατο άλμπουμ της, MDNA κυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 2012 σε συνεργασία με William Orbit, Martin Solveig, The Demolition Crew, Benny Benassi, Alle Benassi, Indiigo and Michael Malih.Έκανε το ντεμπούτο του στο νούμερο ένα στο Billboard 200 και σε πολλές άλλες χώρες ανά τον κόσμο.


Επίσης, έσπασε το ρεκόρ του Elvis Presley για τα πιο πολλά νούμερο ένα άλμπουμ από σόλο καλλιτέχνη και πλέον βρίσκεται στη δεύτερη θέση με τα περισσότερα νούμερο ένα άλμπουμ μετά τους Beatles. Το πρώτο single ήταν το Give Me All Your Luvin' και έγινε το νούμερο 38 top-ten hit της στο Billboard Hot 100.




Η περιοδεία της, MDNA Tour ξεκίνησε τον Μάϊο του 2012 στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ. Η Μαντόνα περιέγραψε την περιοδεία ως "ένα ταξίδι από το σκοτάδι προς το φως". Ήταν χωρισμένη σε τέσσερις ενότητες: Transgression, όπου κύριο θέμα είναι η βία και τα όπλα, Prophecy, ένα μείγμα από χαρούμενα τραγούδια, Masculine/Feminine, ένας συνδυασμός αισθησιασμού και μόδας με μερικά από τα κλασικά τραγούδια της Μαντόνα που εκτελούνται σε ένα French Cabaret - στυλ, και Redemption, όπου το χαρακτήρισε ως "ένα μεγάλο πάρτυ και γιορτή".


Η περιοδεία δέχτηκε θετικές κριτικές καθώς ήταν μία από τις καλύτερες της καλλιτεχνικά και εμπορικά, αλλά χαρακτηρίστηκε με αμφιλεγόμενα θέματα όπως, βία, όπλα, ανθρώπινα δικαιώματα, γυμνισμό, σεξ και πολιτική. Ήταν μια επιτυχία στα Box Office και sold-out αφού το 90% των εισιτηρίων είχαν πουληθεί πριν ξεκινήσει η περιοδεία και τα υπόλοιπα κατά τη διάρκεια. Ονομάστηκε ως η περιοδεία με τις μεγαλύτερες εισπράξεις το 2012 απ΄ το Billboard. 


Η περιοδεία απέφερε συνολικά 305,200,000 δολάρια μόνο από τις πωλήσεις εισιτηρίων από 88 sold-out συναυλίες, κανοντάς την, την ένατη πιο επιτυχημένη περιοδεία όλων των εποχών και τη δεύτερη από γυναίκα καλλιτέχνη ρίχνοντας την Celine Dion στην τρίτη θέση (την πρώτη την είχε η Μαντόνα ξανά με την Sticky & Sweet Tour). Επίσης, δημιούργησε νέο ρεκόρ, ως η γυναίκα καλλιτέχνης με τις 2 πιο επιτυχημένες περιοδείες όλων των εποχών. Το 2013 η Μαντόνα κέρδισε στα Billboard Music Awards τρία βραβεία στις κατηγορίες, "Top Touring Artist", "Top Dance Artist", και "Top Dance Album" για το άλμπουμ της και την περιοδεία της.


Δείτε ακόμη: Η ΜADONNA ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΔΙΔΥΜΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΛΑΟΥΙ




Τον Δεκέμβριο του 2012, ανακοινώθηκε ότι η Μαντόνα έχτισε δέκα σχολεία στο Μαλάουι για την εκπαίδευση 4.871 παιδιών. Τον Αύγουστο του 2013, το Forbes, την ονόμασε ως την καλλιτέχνη με τα μεγαλύτερα κέρδη για τις χρονιές 2012 - 2013, κερδίζοντας 125 εκατομμύρια δολάρια. Τον Σεπτέμβρη του 2013 κυκλοφορεί σε DVD/CD την MDNA Tour, δοσμένη με μία κινηματογραφική ματιά ενώ η NOVA της προσέφερε 10 εκατομμύρια δολάρια για να την προβάλει τηλεοπτικά.


 Έπειτα η Μαντόνα συνεργάζεται ξανά με τον φωτογράφο Steven Klein για ένα 17λεπτο φιλμ, #SecretProjectRevolution.Το κυκλοφόρησε στις 24 Σεπτεμβρίου 2013 με το BitTorrent ως ένα πακέτο (το 17λεπτο φιλμ, ένα μήνυμα απ'την Μαντόνα και μια συνέντευξη απ' την VICE) και μέχρι τώρα έχει πάνω από 1,6 εκατομμύρια downloads. Τον Δεκέμβριο του 2013 έκανε μια γκεστ εμφάνιση στο σόου SNL. Το επεισόδιο δέχθηκε τις καλύτερες κριτικές της χρονιάς.


Συνεχίζει της εμφανίσεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένης αυτής στα βραβεία Γκράμι, τον Ιανουάριο του 2014, όπου τραγούδησε ένα remix του Open Your Heart/"Same Love" με τους ράπερ Macklemore & Ryan Lewis, την Mary Lambert την Queen Latifah και κατά την διάρκεια της εμφάνισης πάντρεψαν 33 ζευγάρια. Λίγες μέρες αργότερα έκανε ένα ντουέτο με την Μάιλι Σάιρους στο MTV Unplugged, ερμηνεύοντας ένα mash-up των Don't Tell Me και We Can't Stop.


Τον Φεβρουάριο του 2014 παρουσίασε το MDNA Skin στο Τόκιο, μια σειρά από προϊόντα φροντίδας του δέρματος. Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο άνοιγμα του γυμναστηρίου της στο Τορόντο, επιβεβαίωσε ότι ήδη έχει αρχίσει να εργάζεται στο δέκατο τρίτο στούντιο άλμπουμ της. Αργότερα, αποκάλυψε ότι συνεργάζεται με τόυς Avicii και Natalia Kills. 




Τον Δεκέμβριο του 2014 πόζαρε για το Αμερικάνικο περιοδικό Interview προκαλώντας σάλο στο Διαδίκτυο με την τολμηρή της φωτογράφιση. Ειδικά μια φωτογραφία όπου ήταν γυμνόστηθη προκάλεσε διαμάχες στα ΜΜΕ αλλά και σε ιστόχωρους κοινωνικής δικτύωσης. Τον ίδιο μήνα ανακοινώθηκε ότι θα είναι το πρόσωπο του οίκου Versace για την άνοιξη/καλοκαίρι του 2015. Επίσης ανακηρύχθηκε η πλουσιότερη σόλο μουσικός όλων των εποχών με περιουσία πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Στις 17 Δεκεμβρίου 2014 διέρρευσαν στο ίντερνετ 13 ντέμος απ' το ανερχόμενο άλμπουμ κάνοντάς την έξαλλη. Η ίδια δημοσίευσε στον λογαριασμό της στο Instagram ότι τα μισά δεν θα μπουν στο άλμπουμ και ότι στα άλλα μισά έχουν αλλάξει την τελική τους μορφή, κατηγορώντας τους χάκερς που έκαναν την υποκλοπή για καλλιτεχνικό βιασμό. Ανήμερα των χριστουγέννων η Μαντόνα αντεπιτίθεται ανεβάζοντας επίσημα έξι νέα τραγούδια στα iTunes και άλλα τρία τον Φεβρουάριο του 2015. 



Στις 8 Φεβρουαρίου εμφανίζεται στα Γκράμι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, κλέβοντας τις εντυπώσεις με την άρτια καλλιτεχνική δουλειά που παρουσίασε και με την εκκεντρική της εμφάνιση στο κόκκινο χαλί. Δημοσίευσε το νέο της βίντεο κλιπ για το τραγούδι Living For Love, στο οποίο έκανε αναφορές στην ελληνική μυθολογία με χορευτές ντυμένους μινώταυρους. Αποκάλυψε το όνομα του άλμπουμ, Rebel Heart, και κυκλοφόρησε το δεύτερο σινγκλ τον Απρίλιο με τίτλο "Ghosttown" το οποίο δέχθηκε θετικές κριτικές για το κινηματογραφικό του βίντεο κλιπ. Τον Ιούνιο κυκλοφόρησε και το τρίτο σινγκλ "Bitch I'm Madonna" με αρκέτες εμφάνισεις διαφόρων σταρ όπως, Miley Cyrus, Katy Perry και Beyonce.


Μέσα από συνολικά 10 περιοδείες έχει καταφέρει εισπράξεις που πλησιάζουν τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια, με αποτέλεσμα να θεωρείται η καλλιτέχνης με τις πιο κερδοφόρες παγκόσμιες περιοδείες. Η τελευταία της παγκόσμια περιοδεία "Rebel Heart Tour" οποία ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2015 στο Μόντρεαλ απέφερε εισπράξεις 170 εκατομμυρίων δολαρίων μόνο από τα εισιτήρια. 

H Madonna έκανε την έκπληξη και κυκλοφόρησε έναν από τους πιο ενδιαφέροντες δίσκους της χρονιάς και τo 14o άλμπουμ της βασίλισσας της ποπ είναι από τα καλύτερα της καριέρας.

Ο Γάλλος παραγωγός Mirwais Ahmadzaï -με τον οποίο είχε συνεργαστεί η Μαντόνα στο παρελθόν, στα άλμπουμ Music και American Life- ήταν ένας από τους βασικούς παραγωγούς του Madame X, μαζί με την Μαντόνα. Ο Mike Dean, ο οποίος εργάστηκε και για τη δημιουργία του Rebel Heart, συμμετείχε ως ένα βαθμό στη σύνθεση αυτού του άλμπουμ επίσης.

Για ένατη φορά βρέθηκε στην κορυφή του Billboard 200 (την 2η θέση κατέκτησε ο Bruce Springsteen με το ''Western Stars''(Columbia) και 66.000 αντίτυπα) καταφέρνοντας να γίνει η δεύτερη γυναίκα τραγουδίστρια μετά την Barbra Streisand, η οποία έχει 11 νούμερο άλμπουμς. Σύμφωνα με τη Nielsen ο δίσκος ''Madame X'' πούλησε την πρώτη εβδομάδα(κυκλοφόρησε στις 14/6)  95.000 αντίτυπα.

Ανεξάρτητα από το φυλο οι καλλιτέχνες με τα περισσότερα νούμερα ένα αλμπουμς είναι οι:  Beatles με 19 No. 1, ο Jay-Z’s με 14, ο Springsteen και η Streisand  με 11, ο Elvis Presley με 10, η Madonna, ο Eminem, ο Garth Brooks και οι Rolling Stones με  9. 

Οι προηγούμενοι δίσκοι της βασίλισσας της ποπ που έφτασαν στην κορυφή είναι: το "Like A Virgin"(1984),  το ''True Blue'' (1986), το ''Like a Prayer'' (1989), το ''Music'' (2000), το ''American Life'' (2003), 'το 'Confessions on a Dance Floor'' (2005), το ''Hard Candy'' (2008) και το ''MDNA'' (2012).

Aπό τα σινγλς του νέου της δίσκου, το ''Μedellin'' κατέκτησε την κορυφή του ''Billboard Dance Club Songs''.

 Η περιοδεία ''Madame X Tour'' ήταν η ενδέκατη της κυρίας Τσικόνε, για την προώθηση του δέκατου τέταρτου στούντιο άλμπουμ της Madame X, 2019 και ξεκινησε στις 12 Σεπτεμβρίου 2019 στην Ακαδημία Μουσικής του Μπρούκλιν, Νέα Υόρκη.

Για πρώτη φορά από το 1985 που η Μαντόνα περιόδευσε σε μικρούς χώρους, ενώ σχεδιάζεται να περιλαμβάνει μόνο θεατρικές σκηνές.Εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης των εισιτηρίων, νέες ημερομηνίες για σόου προστέθηκαν σε Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της περιοδείας.

Κυκλοφόρησε δίσκο με τις χορευτικές επιτυχίες της σε δυο εκδοχές, ετοιμάζει ταινία βασισμένη στην ζωή της και ποιος ξέρει τι άλλο θα δούμε από το μεγαλύτερο αστέρι της ποπ μουσικής.  Μπορεί να η καριέρα της να μην είναι στα καλύτερα της τα τελευταία και είναι λογικό μετά από σαράντα χρόνια, όμως ξέρει πως θα γυρίσει το παιχνίδι και θα συνεχίσει να απασχολεί, πάντα θα το κάνει.

Η Μαντόνα έχει πουλήσει 315 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως.Το βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες την αναγνώρισε ως την γυναίκα καλλιτέχνη με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και την τέταρτη ανεξαρτήτου φύλου, πίσω απ'τους The Beatles, Elvis Presley και τον Michael Jackson. Η ένωση βιομηχανίας καταγραφής της Αμερικής (RIAA) την ανακήρυξε ως την γυναίκα με τις καλύτερες πωλήσεις του 20ου αιώνα και τη δεύτερη στην Αμερική, με 64.500.000 πιστοποιημένα άλμπουμς. 
Είναι η μουσικός με τις περισσότερες πιστοποιήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, με 45 βραβεία μέχρι τον Απρίλιο του 2013 εκεί. Τον Μάιο του 2014, το Billboard, ανακοίνωσε ότι απ'το 1990 μέχρι σήμερα έχει κερδίσει συνολικά 1,2$ δισεκατομμύρια απ' τις περιοδείες της με 10 εκατομμύρια κοινό. Έχει τιμηθεί με 20 MTV Video Music Awards -περισσότερα από κάθε άλλο καλλιτέχνη- συμπεριλαμβανομένου και του βραβείου για το σύνολο του έργου της το 1986 (lifetime achievement Video Vanguard Award).

Κατέχει το ρεκόρ, για τα περισσότερα νούμερο-ένα στα αμερικάνικα τσαρτς, με συνολικά 160+, μεταξύ των οποίων 12 στα Hot 100 τσαρτ και 46 στα Hot Dance Club Songs. Επίσης, έχει σκοράρει 38 top-ten singles στα Hot 100, περισσότερο από κάθε άλλο καλλιτέχνη στην ιστορία. Το 2008, το περιοδικό Billboard την κατάταξε στο νούμερο δύο, πίσω από τους Beatles ως την πιο επιτυχημένη σόλο καλλιτέχνη όλων των εποχών στα αμερικάνικα τσαρτς. Παγκοσμίως, έχει 12 νούμερο ένα singles στην Αμερική, 13 στο Ηνωμένο Βασίλειο, 11 στην Αυστραλία και 23 στον Καναδά, περισσότερα από κάθε άλλη γυναίκα καλλιτέχνη. Τέλος, είναι μαζί με τον Elvis Presley οι δυο καλλιτέχνες με τα περισσότερα νούμερο ένα σινγκλ σε παγκόσμιο επίπεδο, με συνολικά 22 τραγούδια της να έχουν φτάσει στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, αλλά και η καλλιτέχνις με τα περισσότερα σινγκλ της να έχουν φτάσει στο παγκόσμιο top 10 (συνολικά 47 επιτυχίες). 

Έχει βρεθεί στην 1η θέση του παγκόσμιου singles chart για 138 εβδομάδες συνολικά με αποτέλεσμα να έρχεται στην δεύτερη θέση μετά τους Beatles με 162 εβδομάδες. Το 2020 το περιοδικό Time, την ονόμασε «Γυναίκα του 1989» στην λίστα "100 Women of the Year", για την μεγάλη επιρροή που είχε αλλά και τον τρόπο που ένωσε αμφιλεγόμενα θέματα με την μουσική της, κάτι που αποτέλεσε αρχέτυπο, αφού επόμενες γενιές τραγουδιστών βάσισαν τις καριέρες τους στην εικόνα της Μαντόνα.






  


 

 
\ 


 


 


 


 


 


 

 

 


 


 




 



 


 


 


 


 


 




 


 


 







 


 




 


 


 


 


 


 

 

 


 



 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 




 



 



 



 



 


 


 


 


 


 


 



 



 


 


 



 

 



 



 



 



 





 


  

 

 


 


  



 



 




 



 






 



 


 



 


 



  





 



 





 


 


 


 




 


 
 


 



 



  



 



 



 


 



 



 



 



 


  



 




 



 


 


 




 


 


 




 


 





 


  



 


 


 


 


 


 


 


 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 




 







 


 





 




 






 


 

 

 



 


 


 



 




 




 




 




 


 


 


 


 









 


 


 


 


 


 




 




 


  
























































































































1 σχόλιο:

Facebook Twitter YouTube