Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ KIM CATTRALL ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ SATC 3. ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ SARAH JESSICA PARKER;

ετά τις πληροφορίες που διέρρευσαν και ήθελαν ως υπεύθυνη για την ακύρωση της τρίτης ταινίας SATC την Kim Cattrall (λόγω των μεγάλων απαιτήσεων της από την παραγωγή), η 61χρονη ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή του Piers Morgan, «Life Stories», ώστε να διαψεύσει όλες τις φήμες περί «συμπεριφοράς ντίβας» & «απαιτήσεων».

«Αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικά περίεργο το ότι λαμβάνω κάθε είδους αρνητικά δημοσιεύματα σχετικά με κάτι για το οποίο εδώ και σχεδόν ένα χρόνο λέω ''όχι'', τα οποία γράφουν πως έχω απαιτήσεις ή είμαι ντίβα. Και σε αυτό το σημείο είναι που περίμενα από τους ανθρώπους του Sex and the City, και ειδικά από την Sarah Jessica Parker, πως θα μπορούσαν να ήταν πιο ευγενικοί.
Πραγματικά πιστεύω πως θα μπορούσε να ήταν πιο ευγενική. Δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημά της. Εγώ δεν είχα ποτέ κάποιο.»σχολίασε η Cattrall. 


Για την απόφαση της να αρνηθεί να πρωταγωνιστήσει στην ταινία είπε: «Θυμάμαι τόσο ξεκάθαρα όταν πήρα αυτή την απόφαση τον περασμένο Δεκέμβριο όταν μου τηλεφώνησαν για αυτό, ήξερα τι ήθελα, το ένιωθα, και η απάντηση ήταν απλά “σας ευχαριστώ, αλλά όχι, είμαι εντάξει όπως είμαι”. Δεν έχει να κάνει με περισσότερα λεφτά, δεν έχει να κάνει με περισσότερες σκηνές, δεν έχει να κάνει με τίποτα από όλα αυτά. Έχει να κάνει με μια ξεκάθαρη απόφαση, μια απόφαση με ισχύ στη ζωή μου, να τελειώσω ένα κεφάλαιο και να ξεκινήσω ένα άλλο. Είμαι 61. Πρέπει να γίνει τώρα».

Για τη σχέση της με το καστ του SATC της δήλωσε:
«Έχουν όλοι παιδιά και εγώ είμαι 10 χρόνια μεγαλύτερη και αφού η σειρά τελείωσε οριστικά και εγώ περνάω τον περισσότερο χρόνο μου εκτός Νέας Υόρκης, δεν τους βλέπω πλέον. Αυτό που μας ένωνε ήταν η σειρά, και η σειρά τελείωσε».

«Θέλω να κάνουν την ταινία, αν αυτό θέλουν και οι ίδιοι. Είναι ένας σπουδαίος ρόλος. Τον έπαιξα παραπάνω από όσο έπρεπε  και τον αγάπησα, και τώρα πρέπει να τον παίξει μια άλλη ηθοποιός. Ίσως θα μπορούσαν να κάνουν μια Αφρό-Αμερικανή Samantha Jones ή μια Λατίνα Samantha Jones...
Έχω προχωρήσει. Αυτό συμβαίνει στα 60 μου χρόνια. Έχουν να κάνουν με εμένα, να παίρνω αποφάσεις για τον εαυτό μου, όχι για την καριέρα μου. Για εμένα. Και αυτό με κάνει να νιώθω φανταστικά», πρόσθεσε η ηθοποιός.

Δείτε ακόμη: ΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ''SEX AND THE CITY 3'' ΑΚΥΡΩΘΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ KIM CATTRALL. ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Η SARAH JESSICA PARKER;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube