Η MARIAH CAREY ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΔΙΠΟΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ


Η 48χρονη Μαράια Κάρεϊ μίλησε για πρώτη φορά στο Αμερικανικό περιοδικό People, για το μυστικό που κρατούσε φυλαγμένο για πολλά χρόνια. 
Η Mimi είπε πως ήθελε να αποκαλύψει η ίδια ότι πάσχει από διπολική διαταραχή τύπου 2 (Bipolar II) και όχι να διαρρεύσει από τρίτους. 

Τον Δεκέμβριο του 2001 κατέρρευσε και χρειάστηκε να νοσηλευτεί σε κλινική. «Ήταν σαν να είχα χτυπήσει σε τοίχο. Υποθέτω ότι τα καταθλιπτικά μου επεισόδια με είχαν τσακίσει. Ένιωθα θλίψη και μοναξιά ενώ πολλές φορές είχα ενοχές ότι εγκατέλειπα την καριέρα μου». 



Στη συνέντευξη της είπε ότι τα τελευταία δύο χρόνια ήταν τα πιο σκληρά και τα πιο δύσκολα που έχει περάσει. «Μέχρι πρόσφατα αρνιόμουν να δεχτώ την κατάστασή μου και βρισκόμουν σε μια διαρκή απομόνωση. Ζούσα με ένα διαρκή φόβο ότι κάποιος θα με εκθέσει και θα αποκαλύψει το πρόβλημά μου. Ήταν τόσο βαρύ να το κουβαλάω όλο αυτό και πια δεν μπορούσα άλλο. Είδα ειδικό, ακολουθώ συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή, περιστοιχίζομαι από θετικούς και χαρούμενους ανθρώπους, κάνω ότι πραγματικά αγαπώ και γράφω τραγούδια και μουσική». 

 Η Carey βρίσκεται κάτω από αυστηρή ιατρική παρακολούθηση και θεραπεία καθώς υπέφερε από «μανιακή αϋπνία», δηλαδή δούλευε ασταμάτητα μέχρι που την εγκατέλειψαν οι δυνάμεις της. «Για μεγάλο χρονικό διάστημα είχα διαταραχές με τον ύπνο μου. Όλο αυτό δεν ήταν φυσιολογική αϋπνία και δεν ήμουν ξαπλωμένη να μετράω προβατάκια. Δούλευα χωρίς μέτρο και σταματημό... Ήμουν ευερέθιστη και με συνεχή φόβο να μην απογοητεύσω τους ανθρώπους. Αποδείχτηκε ιατρικά ότι έπασχα από μια μορφή μανίας και καταδίωξης του εαυτού μου».

«Παίρνω φάρμακα και φαίνεται να πηγαίνει καλά, δεν αισθάνομαι πια πολύ κουρασμένη ή υποτονική ή κάτι τέτοιο. Βρήκα την σωστή ισορροπία και αυτό είναι το πιο σημαντικό.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube