Η MARIAH CAREY ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΑΛΜΠΟΥΜ ΜΕ ΑΚΥΚΛΟΦΟΡΗΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ

Η Μαραια Καρει γιορτάζει φέτος τριάντα χρόνια καριέρας και έχει ετοιμασει πολλές εκπλήξεις για τους θαυμαστές της, όπως η κυκλοφορία ενός αλμπουμ αλλά και της αυτοβιογραφίας της, ενώ έχουν προηγηθεί ψηφιακά EPs, remixes, σπάνια κομμάτια, a capella εκτελέσεις και αρχειακό υλικό από ζωντανές εμφανίσεις, φωτογραφίες και προσωπικές σημειώσεις. Τον Ιούλιο κυκλοφόρησε το ψηφιακό EP «The Live Debut – 1990» με επιλεγμένες ζωντανές ηχογραφήσεις από τη συναυλία της Mariah Carey στο «Tatou Club» της Νέας Υόρκης τον Οκτώβριο του 1990. 

Η συλλογή  «The Rarities» αυτή θα αποτελείται από δύο δίσκος, ο πρώτος θα περιέχει ακυκλοφόρητα τραγούδια μέσα της Mimi ενώ ο δεύτερος θα αποτελείται από επίσημες ηχογραφήσεις από την θρυλική εμφάνιση της στο Τόκιο της Ιαπωνίας τον Μάρτιο του 1996 στα πλαίσια της Dreamlover Tour.



Το άλμπουμ θα κυκλοφορήσει από την Columbia Records / Sony Music (στην οποία επέστρεψε μετά από 21 χρόνια) στις 2 Οκτωβρίου.

 «Αυτό είναι για εσάς, τους θαυμαστές μου. Για να γιορτάσουμε και να σας ευχαριστήσω για τα χρόνια αγνής αγάπης και υποστήριξης. Σας είμαι τόσο ευγνώμων» έγραψε η Μαραια στα social media.

 Η συλλογή θα περιλαμβάνει 15 τραγούδια, μεταξύ των οποίων την ακυκλοφόρητη συνεργασία της Mariah Carey με τη Lauryn Hill, στο τραγούδι «Save The Day» και περιέχει sample από την κλασσική επιτυχία ''Killing Me Softly''.

  
 
 Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση του album, η Mimi βρέθηκε στην εκπομπή Good Morning America όπου ερμήνευσε live από το σπίτι της - λόγω covid19- τις μεγάλες επιτυχίες «Vision of Love» και «Close My Eyes».

 

 Η στιχουργός και τραγουδίστρια που είναι μια από τις τραγουδιστριες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις δίσκων όλων των εποχών, αποκάλυψε ότι λίγες ημέρες πριν την άφιξη του «The Rarities», στις 29 Σεπτεμβρίου, αναμένεται να κυκλοφορήσει η αυτοβιογραφία της με τίτλο «The Meaning of Mariah Carey», από τον εκδοτικό οίκο Andy Cohen Books.

 Το βιβλίο, το οποίο θα παρουσιάζει την άνοδο της προς την κορυφή, τις δημόσιες σχέσεις της, τους προσωπικούς της αγώνες, και πολλά άλλα, γράφτηκε σε συνεργασία με τη δημοσιογράφο μόδας και ακτιβίστρια Michaela Angela Davis.



"Μου πήρε μια ζωή για να έχω το θάρρος και τη σαφήνεια να γράψω τα απομνημονεύματά μου. Θέλω να πω την ιστορία των στιγμών - τα σκαμπανεβάσματα, τους θριάμβους και τα τραύματα, τα δεινά και τα όνειρα, που συνέβαλαν στο άτομο που εγώ είμαι σήμερα ", έγραψε η Mimi σε μια ανοιχτή επιστολή προς τους θαυμαστές, αποκαλύπτοντας την άφιξη του βιβλίου. 

 "Αυτό το βιβλίο αποτελείται από τις αναμνήσεις, τις ατυχίες, τους αγώνες, την επιβίωσή μου και τα τραγούδια μου. Η συγγραφή αυτού του memoir ήταν απίστευτα σκληρή, ταπεινωτική και θεραπευτική. Η ειλικρινή μου ελπίδα είναι να κατανοήσετε εκ νέου, όχι μόνο εμένα αλλά και την ανθεκτικότητα του ανθρώπινου πνεύματος." 

H Carey θα δημιουργήσει επίσης ένα audiobook που θα συνοδεύει τα απομνημονεύματά της, όπου θα συμπεριληφθούν στην ιστορία της διάφορες μουσικές στιγμές. 

Η κυκλοφορία του 'The Meaning of Mariah' συμπίπτει με την 30χρονη επέτειο από το πρώτο ομώνυμο άλμπουμ της Carey. Στις 3 αυτές δεκαετίες η έχει πουλήσει περισσότερα από 200 εκατομμύρια αντίτυπα, έχει κερδίσει πέντε Grammy Awards, έχει γράψει σπουδαία και διαχρονικά τραγούδια και σύντομα θα ενταχθεί στο Songwriters Hall of Fame.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube