H BRITNEY SPEARS ΖΗΤΑΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ. ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ;

H Britney επιτέλους μίλησε, πέρασαν δεκατρία χρόνια αλλά μάθαμε πολλά.. Την Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021, η διάσημη τραγουδίστρια κατέθεσε (μέσω zoom),για πρώτη φορά σε αίθουσα δικαστηρίου του Λος Άντζελες σχετικά με την υπόθεση διαχείρισης της περιουσίας και της καριέρας της, από τον πατέρα της τα τελευταία 13 χρόνια, από τότε που νοσηλεύτηκε για ψυχιατρική θεραπεία μετά τη δημόσια κατάρρευσή της. Ποιος θα ξεχάσει την εικόνα της με ξυρισμένο το κεφάλι να σπάει το αμάξι ενός φωτογράφου με μια ομπρέλα. 

 Ο 68χρονος πατέρας της διαχειρίζεται νομικά τις υποθέσεις της διάσημης κόρης του, είναι ο μάνατζέρ της, ο οικονομικός της διαχειριστής και εκείνος που αποφασίζει για τα πάντα, μέχρι και για τον αν θα κάνει και τρίτο παιδί!!
Το είδος της νομικής επιμέλειας που έχει αναλάβει  είναι ένας τύπος κηδεμονίας που ορίζεται από δικαστήριο και προορίζεται για άτομα που δεν μπορούν πλέον να λαμβάνουν αποφάσεις για τον εαυτό τους, συνήθως ηλικιωμένα και άτομα με αναπηρία. Εδώ κι έναν χρόνο η Μπρίτνεϊ Σπίαρς κατέστησε σαφές μέσω του δικηγόρου της ότι δε θέλει να συνεχιστεί αυτός ο εφιάλτης που έχει καταστρέψει την ψυχική της υγεία. 

 «Δεν μπορούσα να παντρευτώ, ούτε επιτρεπόταν να κάνω παιδί. Είναι προσβλητικό, ντρεπόμουν. Με έχει καταστρέψει αυτό που έχω περάσει, και δεν μπορούσα να το πω ανοικτά. Δεν πίστευα ότι θα με πιστέψει κάποιος. Θεωρώ ότι είναι κακοποιητική αυτή η κηδεμονία. Έλεγα ότι είμαι καλά, δεν είμαι καλά, δεν κοιμάμαι.Δεν ήξερα ότι θα μπορούσα να ζητήσω το τέλος της επιμέλειας. Ειλικρινά δεν το ήξερα. Έχω κάνει περισσότερα από αρκετά. Δεν χρωστάω τίποτα σε αυτούς τους ανθρώπους. Θέλω τη ζωή μου πίσω. Έχουν περάσει 13 χρόνια και είναι αρκετά. Θέλω να ακουστώ και πάλι. Το έχω κρατήσει μέσα μου τόσο καιρό. Είμαι τόσο θυμωμένη και κλαίω κάθε μέρα. Για την δική μου υγεία, θέλω να το βγάλω από μέσα μου. Τον θυμό, τα πάντα. Ο κύριος λόγος για τον οποίο είμαι εδώ σήμερα είναι γιατί θέλω να τερματίσει αυτή η κηδεμονία». 

Η 39χρονη σταρ της ποπ είπε επίσης ότι οι γονείς της είναι σε θέση να δίνουν συνεντεύξεις στα ΜΜΕ όποτε εκείνοι θέλουν, αλλά για εκείνη απαγορεύεται να μιλήσει, «Δεν μπορώ να πω τίποτα, Έχω το δικαίωμα να χρησιμοποιήσω τη φωνή μου. Ο πατέρας μου τα ζήτησε όλα αυτά» είπε.

Μπήκε σε μονάδα αποτοξίνωσης κόστους 60.000 δολαρίων το μήνα, παρά τη θέλησή της. 
«Εκλαιγα μιλώντας στον πατέρα μου για μία ώρα κι αυτός απολάμβανε το κάθε λεπτό. Ο πατέρας μου και όλοι οι άλλοι που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην κηδεμονία πρέπει να βρίσκονται στη φυλακή. Έχουν υπερβολικό έλεγχο. Δεν πίνω αλκοόλ αλλά θα έπρεπε λαμβάνοντας υπόψιν του τι έβαλαν στην καρδιά μου».

Εξήγησε ότι ο ισχυρισμός ότι έχει άνοια είναι ψευδής, καθώς δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε δύσκολες χορογραφίες στα σόου της, ότι η φαρμακευτική αγωγή που της δινόταν τα τελευταία οκτώ χρόνια, συμπεριελάμβανε και λίθιο, ένα πολύ «δυνατό ναρκωτικό» και συνέκρινε τον εαυτό της με θύμα εμπορίας λευκής σαρκός, λέγοντας ότι την υποχρέωναν να δουλεύει σκληρά σε τέτοιες συνθήκες κάθε μέρα, είπε ακόμα ότι την κρατούσαν στο σκοτάδι σε σχέση με τις νομικές διαδικασίες και της έλεγαν ότι δεν έπρεπε με τίποτα να δημοσιοποιήσει όσα ζούσε κεκλεισμένων των θυρών. 

 «Αυτό που ζητώ είναι να έχω τα δικά μου χρήματα και να τελειώσει όλο αυτό. Και να μπορώ να πάω με τον αγαπημένο μου μια βόλτα με το αυτοκίνητο. Και ειλικρινά θέλω να έχω το δικαίωμα να κάνω μήνυση στην οικογένειά μου».


«Πιστεύω ειλικρινά ότι αυτή η κηδεμονία είναι κακοποιητική». Και όπως είπε στο δικαστήριο, όλη αυτή η διαδικασία της έκανε περισσότερο κακό παρά καλό. «Κουράστηκα να νιώθω μόνη. Αξίζω να έχω τα ίδια δικαιώματα που έχουν όλοι και να έχω ένα παιδί, μια οικογένεια, όλα αυτά τα πράγματα κι ακόμα περισσότερα.Αξίζω να έχω μια ζωή». 
Πρέπει να πάρει άδεια για να βγάλει ακόμα και το σπιράλ της.

 Στην κατάθεση της στο δικαστήριο η Britney είπε ότι κατηγορεί τον πατέρα της και την «ομάδα» του για όσα περνάει και πως αυτοί θα πρέπει να οδηγηθούν στη φυλακή. «Δεν θα έπρεπε να είμαι σε κηδεμονία εφόσον μπορώ να δουλεύω, να έχω χρήματα και να πληρώνω άλλους ανθρώπους. Δεν βγάζει νόημα όλο αυτό», δήλωσε η pop star. «Ο νόμος πρέπει να αλλάξει».

Η αλήθεια πρέπει να είναι κάπου στη μέση. Από το ντοκιμαντέρ των New York Times, ''Framing Britney Spears'' βγάζεις το συμπέρασμα ότι από τότε που ήταν ανήλικη ακόμα, η οικογένεια της και ειδικά ο πατέρας της, ο σκοπός ήταν να βγάλουν όσα περισσότερα μπορούσαν από εκείνη, με την πίεση να είναι μεγάλη.

Αποδείχθηκε ότι όλα αυτά τα χρόνια που εκείνη δεν είχε πει λέξη, οι θαυμαστές της της στάθηκαν με τον τρόπο τους σαν οικογένεια (ίσως και καλύτερα) φέρνοντας το θέμα αρκετά συχνά στην επικαιρότητα, κάνοντας μέχρι και ερευνά συλλέγοντας στοιχεία και τελικά είχαν δίκιο... 
Ήρθε η ώρα να είναι ξανά ελεύθερη η Britney.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube