ΈΝΑ ΑΣΤΕΡΙ (ΑΠΟ ΤΟ TWITTER) ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ



Φέτος αποφάσισα να γράφω για πρόσωπα που το αξίζουν και έχουν κάτι να πουν. Στα social media υπάρχουν ταλέντα ίσως και καλύτερα απ αυτά που θα δεις στα μουσικά σόου, με ξεχωριστές φωνές που δεν ξεχνάς εύκολα και έχουν την δίκη τους ταυτότητα, δεν θα θυμίσουν κάποιον άλλον καλλιτέχνη.

Έτσι όταν άκουσα τον Δημήτρη να τραγουδά στα βίντεο που ''ανέβαζε'' στο twitter, σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να είναι ένα από αυτά τα πρόσωπα.
Οι προβολές των βίντεο του είναι χιλιάδες και τα σχόλια κάτι περισσότερο από θετικά στην πλειοψηφία τους.

Ο Δημήτρης μεγάλωσε και ζει στην Αθήνα, έχει έναν μικρότερο αδερφό που ασχολείται με την μουσική και παίζει πλήκτρα, η καταγωγή του είναι από την Άρτα και έχει σπουδάσει μηχανικός αυτοματισμού στο ΕΚΠΑ. 





Ας μάθουμε όμως περισσότερα για τον Δημήτρη Τσιακανίκα..

 

- Πως ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική;

Θα σου πω το κλασικό αλλά είναι η αλήθεια, θυμάμαι τον εαυτό μου από πολύ μικρή ηλικία να πηγαίνω μπροστά από την τηλεόραση και να προσπαθώ να τραγουδήσω αυτά που άκουγα όσο δύσκολο ήταν για εμένα σε αυτή την ηλικία και αυτό γινόταν σε καθημερινή βάση. 


- Έχεις κάνει σπουδές πάνω στη μουσική;

Έχω ασχοληθεί αρκετά με τη μουσική, αρχικά ξεκίνησα να μαθαίνω μπουζούκι αυτοδίδακτος κάπου στην Πέμπτη δημοτικού και λίγο αργότερα γράφτηκα σε ένα ωδείο για να μπορέσω να μάθω παραπάνω πράγματα για αυτό το όργανο. Έπειτα αφού πέρασε ο καιρός και ήμουν σε ένα καλό επίπεδο στο γυμνάσιο ξεκίνησα να μαθαίνω κιθάρα και παράλληλα πλήκτρα. Αργότερα απέκτησα και το δικό μου home studio ώστε να μπορώ να πειραματίζομαι πάνω στην ενορχήστρωση και να ηχογραφώ τραγούδια.


- Ποια είναι τα όργανα που παίζεις;

Τα όργανα που παίζω είναι κιθάρα (ηλεκτρική, κλασική, ακουστική), μπουζούκι, μπαγλαμά, πιάνο και κρουστά.


- Θα πήγαινες ποτέ σε σόου ταλέντων και αν ναι σε ποιο;    

Είναι μια καλή ευκαιρία για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με την μουσική ώστε να τον μάθει ο κόσμος εύκολα και γρήγορα, αλλά εγώ δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να πάρω μέρος σε κάποιο τέτοιο σόου, δίνεται περισσότερη προβολή στους κριτές παρά στους διαγωνιζόμενους. Κρίνεσαι για 2 λεπτά που μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε εκείνη τη στιγμή και να ''στιγματιστείς'' από αυτή σου την εμφάνιση. Προτιμώ εκείνος που θα με ακούσει να με ψάξει, ώστε αν του αρέσει η μουσική μου να δει και να ψάξει για επόμενο τραγούδι και να ''χτιστεί'' σιγά σιγά αυτή η σχέση, παρά να εισβάλλω ξαφνικά στην οθόνη του.


- Σε μουσικό ριάλιτι θα έμπαινες ώστε να γίνεις γνωστός;

Με τίποτα αν και δεν θέλω να λέω μεγάλες κουβέντες. 


- Θα έβλεπες τον εαυτό σου στο μέλλον να ειναι το βασικό σου επάγγελμα ως μουσικός ή τραγουδιστής;

Είναι κάτι που θα το επιθυμούσα, αρκεί να μου δινόταν η ευκαιρία να μπορώ να ερμηνεύω τραγούδια που να με εκφράζουν και αυτό να έχει και ανταπόκριση, αλλά και ως μουσικός φυσικά.


- Γράφεις δικά σου τραγούδια; Και αν ναι, στιχους, μουσική ή και τα δυο;

Γράφω δικά μου τραγούδια και στίχους και μουσική, αλλά πιστεύω ότι το έχω περισσότερο με την δημιουργία μελωδιών.


- Ποιους καλλιτέχνες θαυμάζεις και τους έχεις ως πρότυπο;

Δύσκολη ερώτηση γιατί είναι πάρα πολλοί οι καλλιτέχνες που θαυμάζω και πάντα προσπαθώ να μελετώ και να <<κλέβω>> κάτι από τον τρόπο που ερμηνεύουν τα τραγούδια ο καθένας με τον δικό του τρόπο.


- Θα ήθελες ποτέ να βγάλεις δικό σου δίσκο;

Εννοείται πως θα ήθελα κάποια στιγμή να γινόταν αυτό και να έχω τον δικό μου δίσκο με δικά μου τραγούδια.


- Περιέγραψε με πέντε λέξεις τον εαυτό 

Χμ, τελειομανής, ειλικρινής, δυναμικός, ανυπόμονος και οξυδερκής.


- Ποια χόμπι έχεις;

Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και ιδιαίτερα αστυνομική λογοτεχνία στον ελεύθερο χρόνο μου και επίσης οι πολεμικές τέχνες όπου έκανα και για 6 χρόνια.


- Ποια είναι τα αγαπημένα σου τραγούδια; Ελληνικά και ξένα


Από ξένα τραγούδια προτιμώ να ακούω συνήθως Jazz, από ελληνικά τα πάντα ανάλογα και την διάθεση βέβαια. Συνήθως ακούω έντεχνα αν και δεν συμφωνώ με τον όρο αυτό, υπάρχουν στιγμές που θέλω να ακούσω ρεμπέτικα και άλλες ποπ. Τελευταία μου αρέσει το Θαλασσάκι μου από την Λιζέτα Καλημέρη και ο Σασμός του Γιάννη Κότσιρα, εκπληκτικά και τα δύο.


- Θα ήθελες να γράψεις μουσική για κάποια ταινία;

 

Δεν το έχω σκεφτεί αλλά θα ήταν μια ωραία πρόκληση για να δω αν μπορώ να αντεπεξέλθω.


- Αν γινόταν να έχεις την καριέρα κάποιου μεγάλου καλλιτέχνη, ποιος θα ήταν αυτός;

Νομίζω πως θα ήταν του Αλκίνοου Ιωαννίδη χωρίς να θέλω να προσπαθήσω να μιμηθώ κανέναν, μου αρέσει η στάση που κρατάει πάντα χωρίς δεν κάνει περιττές εμφανίσεις παρά μόνο όταν έχουν σχέση με τη μουσική του.


- Αν είχες να επιλέξεις έναν άντρα τραγουδιστή και μια γυναίκα τραγουδίστρια για να κάνετε ντουέτο, ποιοι θα ήταν αυτοί και ποιο θα ήταν το τραγούδι;

Ωραία ερώτηση, από άντρες θα επέλεγα τον Σωκράτη Μάλαμα γιατί θα ήταν πρόκληση με την τόσο ζεστή και μπάσα φωνή του και από γυναίκες την Χαρούλα Αλεξίου. Ας γινόταν αυτό στην πραγματικότητα και το τραγούδι ας το επέλεγαν οι ίδιοι.


- Ποια η γνώμη σου για την ελληνική δισκογραφία και τι θεωρείς ότι λείπει;

Θεωρώ ότι τα τελευταία χρόνια δίνεται περισσότερη προβολή σε ανούσια τραγούδια με στίχους που δεν βγάζουν κάποιο νόημα και έχουν σαν κύριο στόχο να μείνει η μουσική στο μυαλό του ακροατή για να γίνουν εφήμερα σουξέ. Βέβαια συνεχίζουν να δημιουργούνται όμορφα τραγούδια με ωραίες μελωδίες και στίχους, ο κόσμος πλέον γνωρίζει και μέσω του Υoutube, Spotify κ.λ.π ψάχνει και επιλέγει να ακούσει αυτό το είδος που του αρέσει. Αυτό που θεωρώ ότι λείπει είναι η δημιουργία διαφόρων ειδών τραγουδιών, πλέον τα τραγούδια μοιάζουν μεταξύ τους, αλλά και η ελλιπή αναπαραγωγή από τα ραδιόφωνα. Κυριαρχεί συνέχεια ένα είδος μουσικής με σκοπό να έχουν χαθεί τα λαϊκά τραγούδια από τα ραδιόφωνα, για αυτό όπως είπα ο κόσμος πλέον ψάχνει μέσω διαφόρων πλατφορμών να ακούσει αυτό το είδος που τον ευχαριστεί.











 

Για περισσότερα τραγούδια μπες στο κανάλι του Δημήτρη στο YouTube, που θα το βρεις ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube