TO NETFLIX ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ «ΠΙΝΟΚΙΟ» ΤΟΥ ΓΚΙΓΙΕΡΜΟ ΝΤΕΛ ΤΌΡΟ

«Θέλω να σας πω μια ιστορία», λέει ο χαρακτήρας του Γιούαν στο τρειλερ. «Είναι μια ιστορία που μπορεί να νομίζεις ότι ξέρεις, αλλά τελικά δεν την ξέρεις. Βλέπετε, εγώ, ο Τζίμινι Κρίκετ, ήμουν εκεί. Για την ακρίβεια, έζησα, στην καρδιά του ξύλινου αγοριού».

 Ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Γκιγιέρμο ντελ Τόρο αναπλάθει το κλασικό παραμύθι της ξύλινης κούκλας που ονειρεύεται να γίνει αληθινό αγόρι. 




«Στην ιστορία μας, ο Πινόκιο είναι μια αθώα ψυχή με έναν αδιάφορο πατέρα που χάνεται σε έναν κόσμο που δεν μπορεί να κατανοήσει και ξεκινά ένα μοναδικό ταξίδι. Ήθελα να κάνω αυτή την ταινία από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Είμαι ευγνώμων που το Netflix μου έδωσε την ευκαιρία της ζωής μου να μεταφέρω τη δική μου εκδοχή, της ξύλινης μαριονέτας που έγινε ένα αληθινό αγόρι» είχε δηλώσει ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο για την δική του stop-motion animation εκδοχη. 

Είχε ξεκινήσει να δουλεύει στο συγκεκριμένο πρότζεκτ από το 2008, ποτέ δεν κατάφερε να το κάνει πραγματικότητα και τελικά κατάφερε να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τον Πινόκιο, το παραμύθι του Κάρλο Κολόντι, σε μια δική του διασκευή που συνδυάζει την αγάπη του προς τα «τέρατα» με μια έντονη πολιτική διάσταση.




Ο Τελ Τόρο θα συνσκηνοθετήσει την ταινία μαζί με τον Μαρκ Γκούσταφσον, διευθυντή του animation στο «Fantastic Mr. Fox» του Γουες Αντερσον, μεταφέροντας την ιστορία στην Ιταλία μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο όπου «όλοι συμπεριφέρονται σαν μαριονέτες, εκτός από τις μαριονέτες». Το σενάριο θα το γράψει ο Πάτρικ ΜακΧέιλ, γνωστός για την σειρά «Adventure Time» αλλά και το «Over the Garden Wall». 




 Στο κλασικό παραμύθι δανείζουν τις φωνές τους οι Γιούαν ΜακΓκρέγκορ ως Γρύλος, Ντέιβιντ Μπράντλεϊ ως Τζεμπέτο και ο πρωτοεμφανιζόμενος Γκρέγκορι Μαν ως Πινόκιο. Επίσης, οι Φιν Βόλφχαρντ, Τζον Τερτούρο, Ρον Πέρλμαν, Τιμ Μπλέικ Νέλσον, Μπερν Γκόρμαν, Κρίστοφ Βαλτς, Τίλντα Σουίντον και η βραβευμένη με Όσκαρ Κέιτ Μπλάνσετ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube