α στοιχειωμένα σπίτια και οι δαιμονισμένοι άνθρωποι αποτελούν
καθιερωμένες νυχτερινές ιστορίες, συνοδεία πάντα φωτιάς και χαμηλού
φωτισμού.
Αν όμως ένα πνεύμα μπορεί να προσδεθεί σε ένα οίκημα, γιατί να μην συμβεί και σε ένα αντικείμενο;
Κι αυτό πράγματι συμβαίνει, ή τουλάχιστον αυτό θέλουν να πιστεύουν κάποιοι ότι συμβαίνει.
Το «Αγόρι που Κλαίει» (Crying Boy) ήταν μια μαζικά παραγόμενη ρεπροντιξιόν πίνακα του Bruno Amadio που αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής στη Δύση κατά τη δεκαετία του ’50 και ειδικά στις Βρετανικές Νήσους.
Στη δεκαετία του ’80 βέβαια ο πίνακας θα ζούσε μια δεύτερη δόξα όταν η σκανδαλοθηρική εφημερίδα «The Sun» φιλοξένησε συνέντευξη πυροσβέστη από το Γιορκσάιρ, ο οποίος ισχυρίστηκε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι ο πίνακας ήταν το μόνο πράγμα που σώθηκε από μια σειρά πυρκαγιών σε σπίτια της περιοχής! Ακόμα και μέσα σε συντρίμμια, με την οικία να γίνεται παρανάλωμα του πυρός, ο πίνακας έβγαινε πάντα αλώβητος.
Κι άλλοι
πυροσβέστες πιστοποίησαν την ιστορία του, αναφέροντας μάλιστα ότι
κανείς τους δεν τόλμησε να πάρει ένα αντίτυπο για το σπίτι του. Η
εφημερίδα δεν άφησε βέβαια το θέμα στην ησυχία του, φιλοξενώντας
συνεντεύξεις «θυμάτων» και φτάνοντάς το στα άκρα: εγκαινίασε εκστρατεία
για τη μαζική αναίρεση της κατάρας, με ανθρώπους να στέλνουν κατά
εκατοντάδες τους πίνακες στην εφημερίδα για να τους «κάψει
τελετουργικά». Κάποια στιγμή επενέβη βέβαια το BBC, που κατέληξε ότι για
το «πυρίμαχο» του πίνακα έφταιγε μια στρώση βερνικιού με άκαυστες
ιδιότητες. Ήταν αυτός άραγε ο λόγος για την αντοχή του στη φωτιά ή
εξώκοσμες δυνάμεις, όπως ήθελε το tabloid;
Αν όμως ένα πνεύμα μπορεί να προσδεθεί σε ένα οίκημα, γιατί να μην συμβεί και σε ένα αντικείμενο;
Κι αυτό πράγματι συμβαίνει, ή τουλάχιστον αυτό θέλουν να πιστεύουν κάποιοι ότι συμβαίνει.
Το «Αγόρι που Κλαίει» (Crying Boy) ήταν μια μαζικά παραγόμενη ρεπροντιξιόν πίνακα του Bruno Amadio που αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής στη Δύση κατά τη δεκαετία του ’50 και ειδικά στις Βρετανικές Νήσους.
Στη δεκαετία του ’80 βέβαια ο πίνακας θα ζούσε μια δεύτερη δόξα όταν η σκανδαλοθηρική εφημερίδα «The Sun» φιλοξένησε συνέντευξη πυροσβέστη από το Γιορκσάιρ, ο οποίος ισχυρίστηκε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι ο πίνακας ήταν το μόνο πράγμα που σώθηκε από μια σειρά πυρκαγιών σε σπίτια της περιοχής! Ακόμα και μέσα σε συντρίμμια, με την οικία να γίνεται παρανάλωμα του πυρός, ο πίνακας έβγαινε πάντα αλώβητος.
ωχ Θεέ μου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά ρε φίλε όλα ψέματα είναι θέλω κι εγώ ένα αντίγραφο της αναμπελ
ΑπάντησηΔιαγραφή