ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΕΙ Η CHOUPETTE, Η ΓΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΛ ΛΑΓΚΕΡΦΕΛΝΤ;


Η γάτα του Καρλ Λάγκερφελντ, η Choupette, δεν είναι ένα κατοικίδιο όπως όλα τ' άλλα και αυτό γιατί ζει μια πολυτελή ζωή και σύμφωνα με την επιθυμία του μπαμπά της θα είναι -φυσικά- μία εκ των κληρονόμων της αμύθητης περιουσίας του.




Η πανέμορφη γάτα Βιρμανίας έχει στην υπηρεσία της δύο δικές της υπηρέτριες, έναν σεφ και έναν κομμωτή, ζει σε δική της σουίτα με ειδικό ηχοσύστημα και μπάνιο, διαμαντένια συλλογή κοσμημάτων, διατηρεί δικό της λογαριασμό στο Instagram με 187.000 ακολούθους και από τις δουλειές της ως μοντέλο, έχει ήδη δική της περιουσία που ανέρχεται περί τα 2,5 εκατομμύρια λίρες.




Η ορφανή πια γατούλα, μέσω του σαιτ choupettesdiary, αποχαιρέτησε τον διάσημο πατέρα της: «Με μεγάλη θλίψη επιβεβαιώνω ότι ο μπαμπάς μου Karl Lagerfeld πέθανε στις 19 Φεβρουαρίου 2019. Ήταν ένα αληθινό πρότυπο που άγγιξε τις καρδιές όλων όσων συναναστρέφονταν μαζί του, ειδικά εμένα. Θα ζήσει για πάντα στην ραγισμένη καρδιά μου και στις καρδιές όλων των υποστηρικτών του σε όλο τον κόσμο.Η μνήμη του πατέρα μου Karl Lagerfeld θα ζει για πάντα μέσα από το έργο του και ίσως να μην ξεχάσουμε ποτέ αυτή την μεγαλοφυΐα που τώρα βρίσκεται στον ουρανό δίπλα στην μητέρα Coco Chanel. Με αγάπη, ο μεγαλύτερος φαν του μπαμπά Καρλ, Choupette».





Η περιουσία του ανέρχεται στα 150 εκατ. λίρες και εκτός από την γάτα, υποψήφιος να τον κληρονομήσει είναι και ο 11χρονος Hudson Kroenig, τον οποίο ο μόδιστρος είχε βαφτίσει. Είναι μοντέλο και έκανε το ντεμπούτο του σε ηλικία μόλις δύο ετών, φυσικά στο πλευρό του νονού του.

Ο Kroenig, είναι γιος του μοντέλου Brad Kroenig και έχει ήδη ένα βιογραφικό γεμάτο με μόδα και συνεργασίες όπως Abercrombie + Fitch, Tommy Hilfiger και Perry Ellis.



Τα τελευταία χρόνια ο σχεδιαστής τον θεωρούσε ένα από τα μοντέλα του, συμμετείχε στις πασαρέλες, ταξίδευε και λάμβανε πολλά δώρα.

«Βλέπω τα παιδιά ως οικογένειά μου», είχε πει ο Κάρλ στο The New York Times Magazine και πρόσθεσε: «Δεν έχω οικογένεια, οπότε είναι ωραίο να έχεις γιους, χωρίς να έχεις τα δυσάρεστα προβλήματα που δημιουργούν».


Η Choupette ανήκε στον Baptiste Giabiconi, αλλά όταν ο Καρλ την συνάντησε, σχεδόν την απήγαγε όπως έχει παραδεχθεί: «Λυπάμαι αλλά η Choupette είναι δική μου», είχε πει στον εμβρόντητο φίλο του - και έκτοτε ζούσε μαζί της, έτρωγε καθημερινά στο ίδιο τραπέζι μαζί της, ενώ είχε δηλώσει πως αν ήταν νόμιμο, θα ήθελε να την παντρευτεί!




 Ο θρυλικός σχεδιαστής εμπνεύστηκε από την γάτα του και σχεδίασε ολόκληρες σειρές προϊόντων για τον οίκο Chanel και ένα άρωμα που κυκλοφόρησε με την φωτογραφία της, κόστιζε 250 δολάρια.

Σύμφωνα με το Γερμανικό δίκαιο πάντως, βάσει του οποίου θα γίνει η κατανομή, επιτρέπει κάτι τέτοιο, αρκεί την γάτα να εκπροσωπεί κάποιο ίδρυμα ή αντίστοιχος φορέας. Σε παλαιότερη συνέντευξή του πως δεν θέλει κηδεία: «Δεν θα γίνει κηδεία, καλύτερα να πέθαινα! Εχω ζητήσει να αποτεφρωθώ και οι στάχτες μου να διασκορπιστούν μαζί με της μητέρας μου, ή της Choupette, αν έχει φύγει πριν από 'μενα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Facebook Twitter YouTube